درمان بیماری هادهان و دندانطب سنتی

درمان بوی بد دهان | چگونه بوی بد دهان را برطرف کنیم؟

درمان بوی بد دهان _ بوی بد دهان یکی از مشکلات شایع میباشد و شما هنگامی که متوجه این مشکل شُدید باید در اسرع وقت به دنبال راهکارهایی برای رفع این مشکل باشید زیرا بوی بد دهان میتواند بر روابط اجتماعی و شخصی شما تأثیر بگذارد و موجب کاهش اعتماد به نفس شما شود. در این مجله راهکارهایی برای درمان بوی بد دهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

درمان بوی بد دهان

 

درمان بوی بد دهان :

1/ دارچین:

این‌ گیاه معطر میتواند رشد باکتری ها را در دهان مهار کند زیرا دارای خواص ضد میکروبی میباشد.

تمام کاری که باید انجام دهید این است که سه قاشق دارچین را با یک لیوان آب گرم ترکیب کنید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه بجوشد و در نهایت این دم نوش را دو بار در روز بنوشید. شما همچنین میتوانید این مایع را به لثه و دندان های خود بکشید و با آن غرغره کنید , سپس آن را از دهان خود بیرون بریزید.

 

درمان بوی بد دهان

2/ آب نمک:

آب نمک باعث توقف رشد باکتریها میشود. فقط کافیست یک قاشق چای خوری نمک را به مقداری آب گرم بیفزایید و در نهایت با این غرغره کنید.

 

3/ چای سبز:

چای سبز برای سلامتی دهان و دندان موثر میباشد و میتواند به درمان بوی بد دهان کمک کند زیرا قادر است با باکتری های موجود در دهان مبارزه کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که هر روز 2 تا 3 بار چای سبز بنوشید تا از بوی بد دهان رهایی یابید.

 

درمان بوی بد دهان

4/ جعفری:

شما ممکن است از جعفری برای طعم دادن به غذاها استفاده کنید اما باید بدانید جعفری میتواند به درمان بوی بد دهان نیز کمک کند. هر روز مقداری جعفری بخورید تا تأثیر آن بر درمان بوی بد دهان را مشاهده کنید.

 

درمان بوی بد دهان

 

5/ روغن درخت چای:

این عصاره به طور طبیعی برای درمان بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. خواص ضد باکتریایی روغن درخت چای سبب شده که این عصاره به گزینه ای عالی برای درمان بوی بد دهان تبدیل شود.

شما باید دو قاشق چای خوری روغن درخت چای را به مقداری آب آشامیدنی اضافه کنید و از این ترکیب به عنوان دهانشویه استفاده کنید , به مدت 3 دقیقه اجازه دهید این ترکیب درون دهان شما بماند و سپس آن را بیرون بریزید. برای به دست آوردن بهترین ننایج دو بار در روز این روند را تکرار کنید.

 

6/ آب:

یکی از آسان ترین راهکارها برای درمان بوی بد دهان , نوشیدن آب میباشد. خشکی دهان یکی از دلایل بوی بد دهان میباشد و در صورتی که به مقدار زیاد آب بنوشید این مشکل رفع خواهد شد.

 

 

منبع:
naturalfoodseries.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا