تغذیهدرمان بیماری هاطب سنتیگیاهان دارویی

میوه ها و اعضای بدن انسان / شباهت شگفت انگیز میوه ها و اعضای بدن انسان

میوه ها و اعضای بدن انسان شباهت زیادی باهم دارند و همه ی مواد مورد نیاز آن عضو را تأمین میکنند.

در اینجا به چند نمونه از شباهت های شگفت انگیز میوه ها و اعضای بدن انسان اشاره میکنیم:

میوه ها و اعضای بدن انسان  .

1/ هویج:

هویج حلقه شده بسیار شبیه به چشم انسان میباشد , تحقیقات حاکی از این است که خوردن هویج باعث میشود جریان خون در چشم افزایش پیدا کند.

 

میوه ها و اعضای بدن انسان  .

2/ گوجه فرنگی:

اگر گوجه فرنگی را از وسط به دو نیم تقسیم کنید , چهارخانه هایی میبینید که قرمز هستند و بسیار شبیه به قلب میباشند.
جالب است بدانید قلب هم چهار بخش مجزا دارد و تحقیقات حاکی از آن است که گوجه فرنگی خون را تصفیه میکند.

میوه ها و اعضای بدن انسان  .

3/ قارچ:

اگر قارچ را قطعه قطعه کنید بسیار شبیه به گوش انسان میشود , قارچ دارای ویتامین Dمیباشد و باعث سلامتی استخوان ها و بهبود توانایی شنیداری مخصوصا سه استخوان نازک در گوش که وظیفه شان انتقال صدا به مغز است میشود.

 

میوه ها و اعضای بدن انسان  .
            میوه ها و اعضای بدن انسان

4/ انگور:

حبه های انگور را اگر بر روی خوشه تصور کنیم شبیه قلب است و هر حبه ی انگور به صورت جداگانه شبیه به سلول های خونی میباشد. تحقیقات ثابت کرده است که انگور برای سلامتی قلب فواید بسیار زیادی دارد.

 

میوه ها و اعضای بدن انسان  .

5/ گردو:

مغز گردو مانند مغز انسان میباشد , جالب است بدانید حتی چین خوردگی های آن هم شبیه نئو کورتکس میباشد. تحقیقات نشان میدهد گردو 36 مرتبه نورون های پیام رسان به مغز را گسترش میدهد.

6/ لوبیا:

اگر به لوبیا قرمز دقت کرده باشید شبیه به کلیه انسان میباشد. امروزه ثابت شده است که لوبیا قرمز باعث عملکرد بهتر کلیه ها میشود.

7/ کرفس:

به ساقه ی کرفس دقت کنید , ساقه ی کرفس شبیه به استخوان میباشد. کرفس کمک بسیار زیادی به حفظ استحکام استخوان ها میکند. جالب است بدانید استخوان ها از 23درصد سدیم تشکیل شده اند و کرفس هم 23درصد سدیم دارد.

8/ آووکادو:

آووکادو شبیه به سرویکس و رحم در خانم ها میباشد. اگر خانم ها هفته ای یک عدد آووکادو میل کنند , هورمون هایشان متعادل میشود و از سرطان رحم جلوگیری میکند. جالب است بدانید میوه ی آووکادو از زمان شکوفه زدن تا زمانی که هسته اش تشکیل میشود , مانند رشد جنین در رحم مادر , به 9ماه زمان احتیاج دارد.

9/ گریپ فروت:

گریپ فروت شبیه به غدد شیری در زنان میباشد و باعث سلامتی سینه و غدد لنفاوی در داخل و خارج از آن میشود. شباهت گریپ فروت و سینه تصادفی نیست زیرا تحقیقات نشان میدهد , گریپ فروت حاوی لیموئید میباشد که از گسترش سرطان سینه جلوگیری میکند

10/ زنجبیل:

از لحاظ ظاهری زنجبیل شبیه به معده میباشد. جالب است بدانید خوردن زنجبیل باعث هضم بهتر غذا میشود.

11/ پیاز:

اگر پیازی را برش بزنید مشاهده میکنید شبیه به سلول های بدن است , امروزه ثابت شده پیاز مواد زائد را از سلول های بدن بیرون میکند. برای مثال همین که اشک از چشمتان هنگام قطعه قطعه کردن پیاز جاری میشود , باعث شستن لایه اپیتلیال چشم و سلامت چشم میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا