زیبایی

پُر کردن صورت | چگونه صورت خود را چاق کنیم؟ راه هایی برای پُر کردن صورت

به نظر بیشتر افراد , صورت چاق نشان دهنده ی طراوت , جذابیت و جوانی میباشد. به همین سبب بیشتر افراد به دنبال راه هایی برای پُر کردن صورت میباشند.

 

پُر کردن صورت .

با ما همراه باشید تا بگوییم برای پُر کردن صورت چه کارهایی انجام دهید:

1/سیب:

سیب دارای کلاژن و الاستین میباشد که باعث نرم و چاق شدن پوست صورت میشود.

استفاده از سیب زرد و قرمز برای پُر کردن صورت مناسب تر میباشد. ابتدا سیب را قطعه قطعه کنید و درون مخلوط کن بریزید تا له شوند. به مدت 15تا30دقیقه , سیب له شده را روی پوست صورت بگذارید تا از خواص سیب برای پر کردن صورت بهره مند شوید.

همچین میتوانید سه قاچ سیب , سه تکه هویج و 125میلی گرم آبلیمو را ترکیب کنید و هر روز صبح این نوشیدنی را میل کنید تا نتیجه ی آن را احساس کنید.

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از سیب این است که سیب را در آب بجوشانید و سپس له کنید و هر روز صبح به آرامی صورتتان را با سیب له شده ماساژ دهید.

 

2/ آلوئه ورا:

آلوئه ورا میتواند به صورت طبیعی پوست صورت را منقبض و سفت‌ کند , برای این‌کار کافیست , ژل آلوئه ورا را بر گونه های خود به صورت دورانی ماساژ دهید. از این روش 30تا60دقیقه قبل از رفتن به حمام استفاده کنید و روزانه این روش را تکرار کنید تا به نتیجه برسید.

 

پُر کردن صورت .

3/ گلاب و گلیسیرین:

ابتدا گلاب و گلیسیرین را مخلوط کنید و شب ها قبل از خواب بر گونه های خود بمالید و اجازه دهید تا صبح روی صورتتان بماند. صبح با آب گرم صورتتان را شست و شو دهید تا صورتتان چاق شود.

4/عسل:

یک قاشق چایخوری عسل را با میوه ی پاپایا مخلوط کنید و اجازه دهید به مدت 10تا15دقیقه روی صورتتان بماند و سپس با آب گرم صورتتان را بشوئید. بهتر است این روش را صبح ها به کار ببرید.

 

5/ شنبلیله:

یک قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب را مخلوط کنید تا عصاره ی غلیظی به دست آید و به آرامی صورتتان را با این ترکیب ماساژ دهید و 10تا15 دقیقه صبر کنید و زمانی که عصاره کاملا به صورتتان چسبید با آب گرم صورتتان را بشوئید. از این روش یک تا دو بار در روز استفاده کنید.

6/ روغن زیتون:

از زمان های گذشته از روغن زیتون برای پُر کردن صورت استفاده میشده است. روزانه صورتتان را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون به آرامی ماساژ دهید و بعد اجازه دهید 10تا15دقیقه روی صورتتان بماند , سپس با آب گرم بشوئید.

7/ نیشگون بگیرید :

سعی کنید به آرامی از بالا و پایین از گونه هایتان نیشگون ریز بگیرید , نیشگون گرفتن های ریز باعث میشود گونه هایتان براق تر شوند و صورتتان پُر تر نشان داده شود.
لازم به ذکر است نیشگون های ریز هیچگونه آسیبی به صورت وارد نمیکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا