درمان بیماری هاطب سنتی

2 روش دفع سنگ کلیه با استفاده از دارو های خانگی و طبیعی

تعدادی زیادی  از راه های طبیعی برای دفع سنگ کلیه قرار دارد که ما این زیر را ارائه در این مجله این راه ها را برایتان بیان خواهیم کرد .

 

 دفع سنگ کلیه

 

راه های طبیعی برای دفع سنگ کلیه :

 آب لیمو و روغن زیتون :

ترکیب آب لیمو و روغن زیتون برای کمک به دفع سنگ کلیه به عنوان یک درمان خانگی توصیه می شود. 5 قطره روغن زیتون را با پنج قطره آب لیمو مخلوط کنید. این ترکیب را مستقیما بنوشید و سپس یک لیوان آب روی آن بنوشید. دوباره در اواخر بعد از ظهر تکرار کنید. در صورت امکان می توانید مقدار زیادی از آب را نیز در طول روز به آب لیمو اضافه و میل کنید. ادامه این رژیم برای چند روز تا زمانی که سنگ دفع شود توصیه میشود. تصور می شود که آب لیمو (ویتامین C و اسید) می تواند سنگ کلیه را از بین ببرد و روغن زیتون به روانکاری کمک می کند تا سنگ را به راحتی عبور دهد.

هشدار : لیمو بسیار اسیدی است و می تواند مینای دندان را از بین ببرد و به سوزش سر دل منجر شود.

 

 دفع سنگ کلیه

 

 سرکه سیب :

سرکه سیب از اسید سیتریک ساخته شده است، که  در دفع سنگ کلیه نقش داشته و به بدن کمک می کند که سنگ کلیه را راحت تر عبور دهد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که سرکه سیب  در جلوگیری از تشکیل سنگ های کلیه از طریق قلیایی کردن خون و ادرار و ترویج تولید اسید هیدروکلریک در بدن کمک می کند.  دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با شش تا هشت اونس آب مخلوط کنید و در رور، به خصوص قبل از غذا میل کنید.

هشدار :  سرکه سیب بسیار اسیدی است و می تواند بافت مری را تخریب کند، مینای دندان را از بین ببرد و خطرناک باشد .

 

 

مترجم یک دکتر

منبع : kidneyatlas.org

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا