داروهادرمان بیماری هاسلامتیطب سنتیگیاهان دارویی

درمان نارسایی کلیه / درمان طبیعی برای علائم نارسایی کلیوی

وقتی کلیه ها نتوانند به طور منظم کار کنند، بدن پر از مواد سمی خواهد شد. در این حالت با افزایش سموم بدن، نارسایی کلیه به تدریج اتفاق می افتد. اگر نارسایی کلیه درمان نشود حتی می تواند منجر به مرگ شود. در ادامه روشهای درمان نارسایی کلیه با طب سنتی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

درمان نارسایی کلیه .

 

درمان نارسایی کلیه در خانه :

1. آب بخورید :

بسیاری از افراد مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب از نوشیدن مقدار زیادی آب ابراز نگرانی می کنند که این امر کلیه ها را ضعیف تر می کند. اما این کاملا اشتباه است نوشیدن آب به اندازه کافی باعث رفع خستگی بدن می شود. کلیه نیز این وضعیت را برطرف می کند. برای سلامتی افراد عادی، آب آشامیدنی بسیار مهم است. برای سلامتی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه این مهمتر است. موارد متعددی وجود دارد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به علت مصرف آب کمتری به بیمارستان می روند.

 

2. کاهش مصرف نمک :

در میان داروهای خانگی برای نارسایی کلیه، کاهش مصرف نمک یکی از موثرترین داروهاست. مصرف بیش از حد نمک برای سلامتی بد است.  هنگامی که سطح سدیم خون به دلیل غذای شور افزایش می یابد، کلیه ها را مجبور می کند که برای فیلتر کردن خون بسیار کار کنند. در نهایت این وضعیت منجر به نارسایی کلیه خواهد شد.علاوه بر این، خوردن غذای شور باعث ایجاد سنگ کلیه می شود .

 

3. سیر :

سیر با سطح پایین سدیم، پتاسیم و فسفر، غذای ضروری در رژیم غذایی افراد مبتلا به بیماری کلیوی است. علاوه بر این، سیر برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مناسب است. همانطور که می دانید، فشار خون بالا نیز یکی از علل بیماری کلیه است.

 

4. پیاز :

پوسته پیاز حاوی بسیاری از رنگدانه ها حاوی کتون است. کتون دارای اثر کاهش طبیعی بر فشار خون است. پیاز همچنین حاوی پروستاگلاندین A است که می تواند عروق خونی را افزایش دهد و ویسکوزیته خون را کاهش دهد و همچنین باعث کاهش فشار خون می شود.. در نتیجه، نارسایی کلیه بهبود می یابد و کلیه های شما بهتر کار می کنند.

 

5. آب لیمو تازه :

فقط به سادگی 4 قاشق چای خوری هر یک از روغن زیتون و آب لیمو را مخلوط کنید. سپس بنوشید .

 

 

بیشتر بخوانید تا سالم بمانید :

درد کلیه / درمان های طبیعی برای تسکین درد کلیه

درمان مشکلات ناشی از سنگ کلیه با لیمو

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا