زیباییسلامتی

افزایش سرعت رشد مو به کمک روش های کاربردی و سنتی

بیشترین میزان رشد مو فقط ۱/۲ اینچ در هر ماه است. علاوه بر این، عوامل متعددی مانند عوامل ژنتیکی و همچنین رفاه و سلامت بر رشد موی شما تاثیر دارند .

 

نکات ساده در مورد نحوه رشد سریع موهای شما :

۱٫ تخم مرغ، ماست و سس مایونز

یک تخم مرغ را خوب هم بزنید و آن را با ¼ قوطی ماست و ¼ فنجان سس مایونز مخلوط کنید. موهای خود را به آرامی با این محلول ماساژ دهید. سپس موهارا به مدت یک ساعت با یک کلاه نایلونی بپوشانید. سپس با آب و شامپو بشویید. فقط یک بار در هفته این کار را انجام دهید .

۲٫ پیاز آب میوه و عسل

حدود ۲ کاسه کوچک آب پیاز تهیه و آن را ۲ قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید. سپس این مخلوط را روی مو اعمال کنید.سپس موهارا با آب سرد و شامپو بشویید. انجام این عمل به طور روزانه باعث کم شدن ریزش مو میشود.

۳٫ روغن نارگیل و آب لیمو

لیمو را به آب اضافه کنید. آن را با روغن نارگیل با نسبت ۱ به ۲ مخلوط کنید. سپس روی سر خود بگذارید . این کار باعث براق شدن موها و افزایش رشد مو می شود و از شوره سر جلوگیری می کند.

۴٫ ویتامین E و اسانس

یک فنجان کوچک ویتامین E تهیه کنید (می توانید کپسول های ویتامین E را بخرید و فشار دهید تا از داخل خارج شود)، ۱/۴ فنجان اسانس جوزوبا، ۱۵ قطره روغن نارگیل و ۵ قطره روغن رزماری را به آن اضافه کنید. این مخلوط را قبل از خواب به پوست سر بزنید و به آرامی ماساژ دهید. بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد موهای خود را بشویید.
تکرار ۲-۳ بار در هفته این روش موهای آسیب دیده را تقویت می کند، و باعث افزایش سرعت رشد مو ها می شود .

۵٫ قهوه

قهوه به طور قابل توجهی به سریع شدن رشد مو کمک می کند.
دو قاشق غذاخوری پودر قهوه را در شامپو خود مخلوط کنید و موهای خود را به طور معمول با آن بشویید .این کار را بیش از ۱ بار در روز انجام دهید.

۶٫ آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا گردش خون را در پوست سربهبود می بخشد و به رشد سریعتر و طولانی تر مو کمک میکند. علاوه بر این، ژل آلوئه ورا pH طبیعی مو را حفظ می کند .
نحوه استفاده: استفاده از ژل آلوئه ای به طور مرتب و ماساژمو با آن باعث رشد سریع تر مو می شود. علاوه بر این، شما می توانید ژل آلوئه ورا را با روغن نارگیل ترکیب کنید تا نتایج بهتر به دست آید.

۷٫ سیب زمینی، تخم مرغ و عسل

این ترکیبی عالی برای مو است. آب یک سیب زمینی را بگیرید، با زرده تخم مرغ و عسل مخلوط کنید. برای افزایش رشد مو روی پوست سر خود قرار دهید.

 

بیشتر بخوانید :

ریزش مو ؛ نحوه جلوگیری از ریزش مو ناشی از استرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا