سلامتیطب سنتیگیاهان دارویی

درمان عفونت پای دیابتی / 10 اقدام موثر برای عفونت پا دیابتی

عفونت های پای دیابتی می تواند برای کسانی که از آن رنج می برند خطرناک و مرگبار باشد، اما تعدادی از داروهای خانگی برای درمان عفونت پای دیابتی وجود دارد ، از جمله استفاده از جینسنگ ، عسل ، آلوئه ورا، کافئین و بسیاری روش های دیگر که در ادامه مطلب برایتان بیان میکنیم.

 

 

درمان عفونت پای دیابتی.

 

درمان عفونت پای دیابتی :

داروهای طبیعی حاوی ترکیبی از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و ترکیبات ارگانیک هستند که به تحریک بهبودی کمک میکنند و به سرعت عفونت اساسی را از بین می برند. کافئین، آلوئه ورا، پیسیلیوم، عسل و جینسنگ بعضی از داروهای موثر هستند. اکنون، بیایید نگاهی به 1o روش موثر در درمان عفونت پای دیابتی کنیم.

 

کافئین :

یکی از مشکلات اصلی عفونت های پا دیابتی این است که خون نمی تواند به اندام پایینی دسترسی پیدا کند، به این معنی که ترکیبات مبارزه با عفونت بدن نمی توانند با زخم های پای دیابتی مقابله کنند. کافئین قادر به تحریک سیستم عصبی مرکزی و افزایش جریان خون و فشار خون است که ممکن است به برخی از مسائل مربوط به گردش خون در پا کمک کند و همچنین پاسخ ایمنی را در این منطقه بهبود بخشد.

 

 

آلوئه ورا :

آلوئه ورا یک درمان بسیار مهم طبیعی برای طیف گسترده ای از شرایط بهداشتی است، به ویژه با توجه به ویژگی ضد التهابی و ضد دردی که دارد. هنگامی که ژل آلوئه ورا به صورت موضعی به محل التهاب و زخم اعمال می شود، می توانید درد و ناراحتی را کاهش دهد، در عین حال عفونت پا دیابتی را از بین می برد، به علت خواص ضد میکروبی ژل آلوئه ورا. شما همچنین می توانید آب آلوئه ورا را برای اثرات مشابه ایمنی استفاده کنید.

 

درمان عفونت پای دیابتی

 

 

پسلیوم : 

 پسیلیوم معمولا برای بهبود سلامتی و تندرستی در افراد مبتلا به دیابت استفاده می شود . که می تواند به تنظیم میزان انسولین و گلوکز کمک کند. بسیاری از عوارض جانبی دیابت،  می تواند شانس ایجاد شرایط پایه دیابتی را بالا بیاورد.

 

 

عسل :

عسل شیرین ترین و محبوب ترین درمان خانگی برای درمان عفونت پای دیابتی است، زیرا آن ماده طبیعی ضد باکتری ، ضد ویروسی، ضد التهاب و آنتی اکسیدان است . عناصر مبارزه با قارچ موجود در عسل می توانند پا را تقویت کند.

 

 

جینسنگ :

این گیاه افسانه ای به طور معمول برای افرادی که از دیابت رنج می برند توصیه می شود، زیرا می تواند به تنظیم بدن و بسیاری از سیستم های آن، از جمله میزان قند خون کمک کند. جینسنگ همچنین برای بهبود سلامت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از عفونت ها مانند عفونت های پا دیابتی کمک می کند. جینسنگ را می توان در فرم مکمل در سراسر جهان پیدا کرد.

 

درمان عفونت پای دیابتی

استراگالوس :

هنگامی که استراگال به طور مستقیم به پوست اعمال می شود ، موجب جریان خون می شود. این به فرد دیابتی کمک خواهد کرد که به مسائل مربوط به گردش خون میکروویروس غلبه کند.

 

 

ریشه رباب :

این گیاه غیر معمول استفاده شده در واقع برای هزاران سال استفاده شده است. هنگامی که به صورت موضعی به محل زخم اعمال می شود. ریشه های رباب می تواند به سرعت عفونت را خنثی کند و اندازه زخم را قبل از واکنش سندرم پاسخ التهاب مهار کند.

 

 

غذاهای غنی از منیزیم :

تحقیقات نشان داده است که تغییرات در سطح پایه در بدن می تواند به شدت بروز عفونت های پا دیابتی کمک کند. به طور خاص، کمبود منیزیم به مدیریت دیابت و یک سیستم ایمنی ضعیف مرتبط است. غذاهای غنی از منیزیم شامل اسفناج ، دانه کدو ،لوبیا سیاه ، شکلات تیره ، “آووکادو و موز است.

 

 

محصولات سویا :

در حالی که سویا مزایای محصولات مبتنی بر سویا برای مدت بسیار طولانی شناخته شده است. هنگامی که به تحریک جریان خون می آید، مخلوطی از سویا و زنجبیل  می تواند شگفتی هایی برای سیستم گردش خون ایجاد کند.  این امر برای کسی که مبتلا به عفونت های پای دیابتی می شود، مهم است، زیرا ترکیبات ایمنی قادر به رسیدن به اندام نیستند، مگر اینکه خون به درستی جریان پیدا کند.

 

 

 

مترجم یک دکتر

منبع : organicfacts.net

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا