تغذیهسلامتیطب سنتیگیاهان دارویی

میوه تابستانی / با مصرف این 4 میوه تابستانی سالم بمانید.

میوه یک گزینه کم کالری برای ارضای خواسته ها است. مصرف میوه یک راه عالی برای بارگذاری ویتامین ها و مواد معدنی در بدن است . میزان آب بیشتر میوه ها بیش از 80 درصد است، بنابراین این یک روش خوشمزه و سالم برای هیدراته شدن بدن  است. در اینجا فهرستی از چهار میوه تابستانی است که به شما کمک می کند بدنی سالم و اندامی متناسب داشته باشید .

 

بلوبری :

بلوبری می تواند به عنوان یک میان وعده شیرین و رضایت بخش در تابستان استفاده شود یا این شیرینی فوق العاده را در صبحانه خود قرار دهید دهد. بلوبری منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها ، و پر از ویتامین C است . به داشتن یک سیستم ایمنی سالم کمک می کند.

بلوبری میوه تابستانی

تحقیقات نشان می دهد که مصرف ترکیبات زیست فعال موجود در بلوبری ممکن است حساسیت انسولین را بهبود بخشد، که می تواند متابولیسم گلوکز سالم را حفظ کند.

 

آناناس میوه تابستانی فوق العاده :

در برخی از فرهنگ ها، آناناس نماد مهمان نوازی است.آناناس یک نیروگاه تغذیه ای  ویتامین C است. آناناس نیز یک منبع شگفت انگیز از منگنز ، یک ماده مهم غذایی برای سلامتی  است .

 میوه تابستانی

ترشی گیلاس :

این میوه های کوچک اما قدرتمند حاوی آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین های مفید است. مطمئنا، این اثرات مثبت می تواند سلامت کلی بدن شما را افزایش دهد، اما به نظر می رسد گیلاس ترش حتی ممکن است باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما شود.

 

میوه تابستانی

محققان اثرات مصرف آب گیلاس را بلافاصله پس از فعالیت های هوازی و بی هوازی بررسی کردند. نتایج نشان می دهد که مصرف آب گیلاس می تواند درد و التهاب عضلانی شدید را کاهش دهد.

 

هندوانه :

هندوانه شامل بیش از 90 درصد آب است، و گزینه ی مناسبی برای هیدراته نگه داشتن بدن در مدت طولانی است.

 

هندوانه میوه تابستانی

اما آیا می دانید هندوانه ممکن است به عملکرد شما در ورزشگاه کمک کند؟ هندوانه حاوی اسید آمینه شناخته شده به عنوان citrulline است که می تواند جریان خون را بهبود بخشد و خستگی عضلانی و درد را کاهش دهد.

 

تابستان زمان مناسب برای لذت بردن از مزایای میوه های تازه و خوشمزه است. رژیم غذایی حاوی میوه می تواند به شما در دستیابی به اهداف مدیریت وزن و تناسب اندام شما کمک کند.

 

 

بیشتر بخوانید تا سالم بمانید :

آلرژی میوه ای چیست ؟/روش های درمان آن

استفاده سالم از بستنی ها و آبمیوه ها در تابستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا