زیبایی

نحوه انجام مانیکور با پارافین در خانه

آیا میدانید که میتوانید مانیکور را در خانه خود انجام دهید! ما در این مطلب شما را با روش انجام مانیکور به وسیله پارافین در خانه آشنا می کنیم.

 

مانیکور

 

 

نحوه انجام مانیکور با پارافین در خانه :

مراحل به دست آوردن مانیکور پارافین خانگی بسیار ساده است. مراحل ارائه شده را انجام دهید تا پوست نرم و زیبایی را داشته باشید .

اول، موم را در یک ظرف بزرگ مایکروویو قرار دهید و 10 ثانیه گرم کنید. اطمینان حاصل کنید که موم کاملا ذوب شده است.
صبر کنید تا موم سرد شود در حالی که این کار را می کنید، دست های خود را با کرم یا لوسیون ماساژ دهید و دستهایتان را مرطوب کنید.
سپس وقتی که موم خنک شد دست خود را در آن فرو کنید حدود 5 ثانیه صبر کنید و سپس دست را از موم خارج کنید. این کار را تا زمانی که دست به طور کامل با موم پوشیده شود، و در حدود 5 تا 7 با انجام دهید.

هنگامی که موم به طور کامل دست شما را پوشاند چند دقیقه صبر کنید.

برای رسیدن به نتایج عالی، باید موم روی دست خود حداقل 30 دقیقه بماند. پس از اتمام زمان لازم موم های روی دست را پاک کنید و دست خود را با کرم یا لوسیون ماساژ دهید سپس با دستکش یا جوراب بپوشانید.

سپس این کار را روی دست دیگر انجام دهید.

بعد از انجام این کار متوجه خواهید شد که دست های شما نرم تر میشود و تمام خشکی و زبری دست به طور کامل از بین می روند. خواص فوق العاده در مورد مانیکور پارافین این است که پوست را نیز تقویت میکند.

 

مانیکور

 

نحوه استفاده از موم پارافین در خانه:

موم پارافین در انواع رایحه های مختلف وجود دارد. علامت های تجاری وجود دارد که حتی روغن های ضروری را به آن اضافه می کنند تا شما بتوانید مزایای درمانی را بدست آورید. برخی از روغنهای ضروری اضافه شده به موم پارافین عبارتند از اسطوخودوس، اکالیپتوس، وانیل، رزماری، نعناع، ​​گریپ فروت و هلو. شما همچنین می توانید این روغنها را زمان مانیکور به موم خود اضافه کنید

وقتی میخواهید مانیکور موم پارافین را در خانه انجام دهید، باید موارد ذیل را در نظر داشته باشید:

شما باید برای انجام مانیکور موم پارافین صبر کنید تا اطمینان حاصل شود که دست شما به طور کامل با موم پوشیده شود.

موم را تا زمانی که می توانیدگرم نگه دارید. هنگامی که موم پارافین به مدت طولانی گرم می شود، اثر درمانی آن مفید تر و مؤثرتر می شود.

ناخن های خود را بعد از این مانیکور خوب پاکسازی کنید زیرا شما نیاز به تمیز کردن روغن از سطح ناخن خود دارید.

همیشه از مقدار زیادی از کرم یا لوسیون استفاده کنید زیرا این مقداری توسط موم جذب می شود. شما همچنین باید همیشه مطمئن شوید که از یک کرم یا لوسیون غنی شده استفاده کنید.

برای اطمینان از این که ناخن های شما به شدت هیدراته می شوند، ناخن ها را با کرم یا روغن بپوشانید.

نیازی به گفتن نیست، مطمئن شوید که درجه حرارت موم را قبل از استفاده بررسی کنید. موم ذوب شده همیشه داغ است و شما باید مواظب باشید تا دستهایتان را نسوزانید.

 

مانیکور

 

مزایای موم پارافین :

همانطور که قبلا ذکر شد، موم پارافین نه تنها برای درمان زیبایی، بلکه برای کمک به پزشکی نیز عالی است. پارافین به طور موثر درد را کاهش می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد . با استفاده از این موم، شما می توانید دست های خسته، پاها، و همچنین سایر قسمت های بدن خود را آرام کنید. این نوع از درمان برای درمان انواع بیماریها بسیار مفید است.

 

1. درد را کاهش می دهد :

پارافین به کاهش درد ناشی از فیبرومیالژیا، آرتریت، استئوآرتریت، تاندونیت، بوزیت، استرس عضلانی و فشار خون و غیره کمک میکند. گرما موم دارای خواص درمانی است که در درمان این اختلالات بسیار موثر است و باعث تسکین درد عضلات و گرفتگی می شود.

 

مانیکور

 

2. تقویت وضوح پوست را افزایش می دهد:

مانیکور با پارافین خاصیت الاستیک پوست را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث تقویت پوست می شود. مانیکور موم پارافین می تواند به جلوگیری از گرفتگی عضلات و همچنین فشار در عضلات و تاندون انگشتان کمک کند.

 

 

مترجم یک دکتر

منبع : stylecraze.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا