روانشناسیمسائل جنسی

اشتباه زنان هنگام معاشقه |زمان رابطه جنسی چه کاری نباید انجام داد

7 اشتباه زنان هنگام معاشقه . در این متن به هفت مورد از متداولترین اشتباهات جنسی خانم‌ها ( اشتباه زنان هنگام معاشقه ) اشاره می‌کنیم . اشتباهات متداول حین رابطه جنسی با همسر میتواند تاثیر زیادی در کیفیت نزدیکی داشته باشد.

 

اشتباه زنان هنگام معاشقه .

 

زنان هنگام رابطه ی جنسی چه کارهایی نباید انجام دهند؟

1/ خاموش کردن چراغ ها از  اشتباه زنان هنگام معاشقه  :

بی شک دلیلی وجود دارد که مردان بسیار تمایل دارند مسابقات فوتبال را با کیفیت عالی تماشا کنند. به گفته دکتر گریر , مردان موجودات بسیار بصری میباشند اگر هنگام رابطه ی جنسی , اصرار بر این داشته باشید که محیط تاریک باشد , این احساس در مرد به وجود می آید که شما بیشتر به ظاهرتان توجه میکنید نه احساسی که وی در شما به وجود می آورد. اگر شما دوست ندارید اتاق خواب هنگام معاشقه روشنایی داشته باشد , میتوانید چند شمع روشن کنید.

 

2/ چنگ اندازی:

چنگ اندازی علاوه بر ایجاد زخم , برای مردان بسبار دردناک میباشد. به جای چنگ زدن , نوک انگشتتان را فشار دهید و تمام بدن همسرتان را لمس کنید.

 

3/ تظاهر به ارگاسم:

زنان به آسانی به اوج لذت جنسی نمیرسند. به طور میانگین , 20دقیقه زمان لازم است تا زنان به ارگاسم برسند. بسیاری از زنان گمان میکنند مجبورند برای ثابت کردن مردانگی همسرشان , ارضا شوند. اما مردان به راحتی این تظاهر به ارگاسم را تشخیص میدهند و اگر مردان احساس کنند هنگام رابطه ی جنسی در مورد لذت جنسی که در شما به وجود آمده , به آنها دروغ میگویید , در ارزش های وجودی خود دچار تردید میشوند.

 

4/ نقش یک دوشیزه ی ضعیف و شکننده را بازی کردن:

بسیاری از زنان فکر میکنند که اگر نقش بازی کنند , مردان شیفته ی آنها میشوند. اما توجه داشته باشید اگر شما در این کار زیاده روی کنید , در ذهن شوهرتان فردی ضعیف , جلوه داده میشوید و هیچ مردی تمایل ندارد پرستار یک زن کودک صفت باشد.

 

5/ رئیس بودن هنگام معاشقه:

بین جسور بودن و کنترل همه جانبه ی رابطه ی جنسی تفاوت وجود دارد. هیچگاه کاری نکنید که همسرتان هنگام رابطه ی جنسی احساس بی کفایتی کند , مدام باید و نباید ها را به او گوشزد نکنید. به جای اینکه هنگام رابطه ی جنسی , نقش یک رئیس را بازی کنید , میتوانید هنگام رابطه ی جنسی به او بگویید که دفعات قبلی بخشی از بدنتان لذت زیادی را تجربه کرده است. به مردان اجازه دهید با راهنمایی شما نواحی لذت بخش بدنتان را کشف کنند.

 

6/ وقت بخصوصی برای رابطه ی جنسی در نظر گرفتن:

اگر برای معاشقه , زمان خاصی را در نظر بگیرید , فشار زیادی به همسرتان وارد میشود. سعی کنید از جملاتی که باعث میشود شوهرتان زمان رابطه ی جنسی را پیش بینی کند , استفاده نکنید.
جملاتی مانند «بعد از کلاس شنا مال تو هستم» یا «ساعت4 در اتاق خواب منتظرت هستم» جملاتی میباشند که نباید برای رابطه ی جنسی از آنها استفاده کنید.

 

7/ آرایش زیاد:

مردان زنان پاکیزه را میپسندند. مواظب باشید در استفاده از لوازم آرایشی دچار افراط نشوید , زیرا در این صورت در ذهن همسرتان زیر خروارها آرایش پنهان شده اید. دقت داشته باشید مردان بیشتر نوع طبیعی را ترجیح میدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا