درمان بیماری هازیبایی

چه راه هایی برای روشن کردن تیرگی ران ها به طور طبیعی وجود دارد

چه راه هایی برای روشن کردن تیرگی ران ها به طور طبیعی وجود دارد؟

چه راه هایی برای روشن کردن تیرگی ران ها به طور طبیعی وجود دارد

۱٫ آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به بهبود پوست شما کمک می کند و جوان سازی پوست را تشویق می کند . می تواند رنگ تیره پوست و تیرگی ران ها را محو کند و رنگ اصلی پوست شما را بازیابی کند.

عصاره ژل آلوئه ورا را از برگ آن خارج کنید و به طور مستقیم بر روی پوست تیرگی ران ها ماساژ دهید. اجازه دهید مدت ۲۰ بماند ، سپس آن را با آب گرم بشویید. برای نتایج سریع یک یا دو بار در روز تکرار کنید.

چند قطره روغن بادام را با ۲ قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا مخلوط کنید. این مخلوط را در ران داخلی خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شما شود. ۱۵ دقیقه صبر کنید، سپس پوست خود را با آب بشویید. شما می توانید کار را ۲ بار در روز انجام دهید.

 

۲٫ ماست

ماست یک ماده سفید کننده بسیار ملایم است که به لطف اسید لاکتیک می تواند رنگ تیرگی ران های داخلی شما را روشن کند. به علاوه، محتوای روی آن از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

با خیال راحت برخی ماست ساده را بر روی ران داخلی خود بگذارید. برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند، سپس آن را با آب گرم بشویید. از این درمان ساده یک بار در روز استفاده کنید.

همچنین میتوانید ، ½ آبلیمو را با یک قاشق چای خوری ساده ماست (ترجیحا ترش). ½ قاشق چای خوری زردچوبه مخلوط وبر روی پوست بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. سپس ران خود را با آب گرم بشویید. ۲ یا ۳ بار در هفته انجام دهید.

 

۳٫لیمو

خواص اسیدی لیمو به عنوان یک ماده سفید کننده طبیعی برای پوست تیره کار می کند. محتوای بالای ویتامین C باعث رشد سلول های جدید می شود و برای پوست شما بسیار مناسب است.

آب لیمو را با استفاده از توپ پنبه به ران داخلی خود بمالید. ۲۰دقیقه بماند، سپس آن را با آب سرد شستشو دهید . کسانی که دارای پوست حساس هستند، آب لیمو را با آب رقیق می کنند.

۱ قاشق غذاخوری از آب لیمو و گلیسیرین را ترکیب کنید. ۱ قاشق چای خوری گل رز را به آنها اضافه و خوب مخلوط کنید. قبل از رفتن به رختخواب، این مواد را روی ران داخلی خود بمالید. یک شب بماند و صبح روز بعد بشویید. این کار را یک بار روزانه انجام دهید. بعد از استفاده از این داروها از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

 

۴٫جو دوسر

برای لاغری، جو دوسر یکی از بهترین مواد غذایی است که می توانید در خانه استفاده کنید . همچنین پوست را لایه برداری ونرم می کند.

۳ قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را با آب گوجه فرنگی مخلوط کنید. این رب را روی ران قرار دهید، اجازه دهید برای ۲۰ دقیقه بنشینید و سپس آن را به آرامی با استفاده از آب کمی پاک کنید. این را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید.

 

۵٫خیار

خیار سفید کننده طبیعی میباشد و به بهبود تیرگی ران های داخلی کمک کند.علاوه بر این، اجزای متعدد در خیارها به تعمیر سلول های پوست کمک می کند و سلول های مرده پوست را حذف می کند. طبیعت تسکین دهنده خیارها مناسب انواع پوست است.

به آرامی برش های خیار یا آب آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی ران خود بگذازید، سپس آن را با آب بشویید.

 

۶٫ روغن نارگیل

۳ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل و ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو را مخلوط کنید .

این محلول را روی   ران های داخلی خود بمالید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به آرامی ماساژ دهید.

۵ دقیقه دیگر صبر کنید، سپس آن را با آب گرم بشویید.

هر روز از این درمان استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید :

استفاده از آب برنج برای پوست و مو – مزایای زیبایی آب برنج

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا