درمان بیماری هاسلامتیمسائل جنسی

اختلال جنسی چیست ؟ درمان اختلال جنسی با استفاده از ویتامین E

اختلال جنسی یکی از شایعترین مشکلات فیزیولوژیکی در مردان است. اختلال جنسی می تواند از انواع مختلفی از جمله اختلال عملکرد نعوظ، میل جنسی ضعیف، تعداد اسپرم کم و غیره باشد.

مردانی که دچار اختلال جنسی هستند دارای اعتماد به نفس پایین هستند و افسرده میشوند. این امر نه تنها بر زندگی شخصی شما اثر میگذارد، بلکه در زندگی حرفه ای شما نیز تاثیر می گذارد و اغلب منجر به بی ثباتی زناشویی و جدایی می شود.

با این حال، داروهای مناسب برای درمان اختلال جنسی وجود دارد و مهمترین چیز داشتن یک تفکر مثبت برای مقابله با مشکل اختلال عملکرد جنسی بدون از دست دادن اعتماد به نفس است.

در مقاله زیر ما در مورد چگونگی تاثیر ویتامین E در خلاص شدن از مشکلات جنسی بحث می کنیم  .

 

اختلال جنسی

 

ویتامین E و اختلال جنسی :

افزایش میل جنسی شما :

میل جنسی مرد بستگی به سطوح هورمون تستوسترون بدن دارد. تستوسترون مسئول درایو جنسی مرد است این سطح انرژی جنسی و علاقه به یک مرد را تعیین می کند. اگر سطح تستوسترون از بین برود، پس از آن منجر به عدم میل جنسی در یک مرد می شود و همچنین بر عملکرد وی در اتاق خواب تاثیر می گذارد.

ویتامین E باعث افزایش سطح تستوسترون در یک مرد می شود. در نظر گرفتن مقدار مناسب ویتامین E در رژیم غذایی منظم، به شما کمک می کند تا اختلال جنسی خود را بدون هیچ گونه درمان هورمونی رفع کنید.

 

افزایش تعداد اسپرم :

تعداد اسپرم به تعداد اسپرم های زنده و فعال در هر میلی متر مایع منی تولید شده توسط یک انسان اشاره دارد. در شرایط عادی، یک میلی متر اسپرم تولید شده در انسان باید حداقل 20 میلیون اسپرم داشته باشد.

هر چیزی که کمتر از آن است به عنوان شرایط غیر طبیعی پزشکی در نظر گرفته شده و به عنوان تعداد کم اسپرم شناخته میشود . تعداد اسپرم کم اغلب منجر به ناباروری مردان میشود.

شمارش اسپرم پایین ممکن است به علت عفونت های خاص، عدم تعادل هورمونی و یا زوال ژنتیکی رخ دهد. به طور پزشکی کشف شده است که مصرف ویتامین E در مقدار مناسب نه تنها به افزایش تعداد اسپرم در انزال مردان کمک می کند، بلکه باعث افزایش کیفیت اسپرم های تولید شده نیز می شود.

ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته شده است که در مقابله با اثرات رادیکال های آزاد که با فرآیند تولید اسپرم تداوی می کند و میزان اسپرم شما را افزایش می دهد، کمک می کند. همچنین باعث افزایش حرکت اسپرم های تولید شده به وسیله آنها می شود و باعث می شود فاصله آنها افزایش یابد و تخمک را بارور کند.

 

اختلال جنسی

 

اختلال نعوظ :

ویتامین E به کاهش اثرات رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند و بافت و عضلات آسیب دیده را تعمیر می کند. ساختن ارگان جنسی مردانه می تواند با تزریق دوز مناسب ویتامین E بهبود یابد، زیرا جریان خون در پنیس را بهبود می بخشد و بافت های آسیب دیده و ضعیف ارگان را ترمیم می کند.

 

رژیم غذایی :

رژیم غذایی باید مقدار کافی ویتامین E خود را برای حل مشکلات مربوط به اختلال عملکرد جنسی داشته باشد. مصرف ویتامین E مواد غذایی غنی مانند سبزیجات  کلم، گوجه فرنگی، سیب زمینی، کلم بروکلی،پاپایا، تمشک، آجیل، دانه ها و روغن های گیاهی به حل اختلال جنسی کمک می کند. مکمل های ویتامین E همچنین می توانند با مشورت پزشک شما برای دستیابی به نتایج مورد نظر استفاده شود.

 

مترجم یک دکتر

منبع : natural-homeremedies.com

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا