زنان و زایمانطب سنتیگیاهان داروییمسائل جنسی

ناتوانی جنسی / خارخاسک و درمان ناتوانی جنسی با استفاده از این گیاه

اگرچه بسیاری معتقدند که گیاهان دارویی برای مشکلات جنسی کاربردی ندارند. و این مشکل را برطرف نمی کنند. اما تحقیقات خلاف آن را ثابت کرده است. یکی از بهترین داروها برای درمان ناتوانی جنسی خارخاسک می باشد.

 

ناتوانی جنسی و خارخاسک

 

خارخاسک و درمان  ناتوانی جنسی :

روی کاربرد خارخاسک تحقیقات زیادی انجام شده است. این ماده از زمان های قدیم در اروپا و آسیا برای درمان ناتوانی جنسی و ناباروری مورد استفاده قرار گرفته است. این تحقیقات در مواقعی کاربرد دارد که هورمون های جنسی فرد نامتوازن بوده یا تستوسترون کاهش یافته باشد.در این حالت ماده فعال موجود در خارخاسک می تواند با استفاده از آنزیم های طبیعی بدن فرد این کمبود را جبران کند.

تحقیقات دیگری نشان داده شده است. که خارخاسک می تواند DHEA که ماده ای موثر برای برقراری یک رابطه ی جنسی سالم و کامل می باشد را در بدن فرد بالا ببرد. این ماده برای درمان ناتوانی های جنسی بالا بردن کیفیت عملکرد فرد بسیار خوب عمل می کند. اگر به طور مرتب مورد استفاده قرار گیرد. می تواند این مشکل را درمان کند . به یاد داشته باشید که این دارو فوری عمل نمی کند و نیازمند زمان است.

 

نکته قابل توجه :

اگرچه می توان در فروشگاه ها انواع مختلفی از ین داروهای گیاهی را مشاهده کرد. اما باید توجه داشته باشید که بعضی از این داروها اصل نیستند. فاقد آن ماده فعال که به درمان این عارضه کمک می کند هستند. دقت کنید که نوعی از این ماده را انتخاب کنید که حداقل 45 دصد حاوی پروتوسین باشد.

 

دیگر خواص این گیاه :

  • غرغره ی جوشانده خارخاسک برای معالجه التهاب ها و برفک دهان، کاربرد دارد.
  • این گیاه بین ورزشکاران به خصوص بدن سازان به همراه مکمل های غذایی برای تقویت توده عضلانی و افزایش قدرت مصرف می شود.
  • مالیدن یا خوردن روغن خارخاسک در تسکین درد مفاصل و کمر موثر می باشد.
  • خارخاسک همچنین در درمان اختلالات ایمنی بدن از قبیل آلرژی های پوستی و اگزما نیز تاثیرات سودمندی دارد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا