لاغری و تناسب اندام

کاهش سریع وزن با استفاده از میوه های کم کالری و خوشمزه

یک خبر خوب برای همه دوستداران میوه که می خواهد کاهش سریع وزن داشته باشند. لازم نیست گرسنگی بکشید و یا به دنبال یک رژیم غذایی سخت برای کاهش وزن باشید. فقط کافیست همراه رژیم غذایی مناسب، از این میوه های خوشمزه برای کاهش سریع وزن استفاده کنید. سعی کنید از میوه های کم کالری به عنوان میان وعده استفاده کنید.

میوه های کالری کم کالری برای کاهش سریع وزن

هندوانه

هندوانه یکی از میوه های خوشمزه، سالم و بدون چربی است. هندوانه غنی از آنتی اکسیدان ها مانند لیکوپن و بتا کاروتن است که رادیکال های آزاد را در بدن ما خنثی می کند. همچنین حاوی ویتامین C، پتاسیم، منیزیم، فیبر غذایی و دیگر مواد مغذی است که باعث افزایش متابولیسم می شود. هندوانه شامل حدود 92٪ آب است که به مبارزه با احتباس آب در بدن ما کمک می کند، بنابراین باعث کاهش وزن می شود.

هندوانه در هر 100 گرم 30 کالری دارا می باشد.

1 قاشق چای خوری آب لیمو را به آب هندوانه اضافه کنید و کمی فلفل روی آن بپاشید. یک ساعت در یخچال بگذارید تا سرد شود و از آن به عنوان اسموتی میوه ای لذت ببرید.

هندوانه

توت فرنگی

توت فرنگی یک میوه آبدار شیرین است که حاوی آنتی اکسیدان های قوی و فیبرهای ضد التهابی است. مطالعات نشان می دهد که توت فرنگی بهترین منبع ویتامین C و ویتامین B6 است که از آسیب های اکسیداتیو محافظت کرده و به کاهش چربی شکمی کمک می کند. توت فرنگی حاوی مقادیری منگنز و آنتی اکسیدان است که باعث تقویت استخوان ها می شود، سیستم ایمنی را افزایش می دهد و باعث کاهش چربی می شود.

توت فرنگی در هر 100 گرم حاوی 33 کالری است.

1 فنجان توت فرنگی را با 1 قاشق چای خوری پودر دارچین و 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. در یخچال قرار دهید تا سرد شود و میل کنید.

توت فرنگی

پاپایا

پاپایا یک میوه خوشمزه شیرین استوایی است که با مواد مغذی متعددی بسته بندی شده است. پاپایا هیچ کلسترولی ندارد و کم کالری است. پاپایا منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان ها ویتامین C و ویتامین A است که ایمنی را افزایش می دهد و رادیکال های مضر آزاد را از بین می برد. همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی از پتاسیم، کلسیم و منیزیم است که متابولیسم بدن شما را تنظیم می کند.

پاپایا در هر 100 گرم حاوی 43 کالری است.

در یک مخلوط کن چند قطعه پاپایا رسیده، 1 قاشق غذاخوری عسل، 1 قاشق چای خوری آب لیمو و یک فنجان آب سرد را بریزید و خوب مخلوط کنید، سپس بنوشید.

پاپایا

هلو

هلو یک میوه آبدار مغذی است که دارای کالری کم و بدون چربی اشباع است. حاوی ویتامین A، E، C، K و مواد معدنی ضروری است که بدن ما به آن نیاز دارد. ویتامین C باعث افزایش سلامتی سیستم ایمنی بدن و کاهش بیماری های قلبی عروقی می شود. هلو دارای فیبر غذایی است که باعث کاهش سطح کلسترول می شود، از یبوست جلوگیری می کند و باعث کاهش وزن سریع می‌شود.

هلو در هر 100 گرم حاوی 39 کالری است.

یک هلو رسیده، 1 سیب، چند برگ نعناع، ​​1/2 قاشق سوپ خوری نمک، 1 قاشق غذاخوری قند و 1 فنجان آب سرد را مخلوط کنید و بنوشید.

هلو

پرتقال

پرتقال یکی از میوه های محبوب، خوشمزه و سالم است. پرتقال حاوی ویتامین C بسیار زیاد و آنتی اکسیدان محلول در آب است که کمک می کند تا سموم مضر بدن را از بین ببرید. این میوه منبع خوبی از کلسیم است که استخوان را سالم و قوی می‌کند. همچنین منبع عالی ویتامین B1، B6 و B9 است که باعث کاهش استرس و خطر چاقی می شود، بیماری قلبی را کنترل می کند و سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث کاهش بیشتر کالری می شود.

پرتقال در هر 100 گرم حاوی 47 کالری است.

پرتقال

خیار

خیار یکی از پرطرفدارترین و مرطوب کننده ترین میوه ها است. خیار سموم مضر را از بدن ما برطرف می کند. به دلیل داشتن محتوای آب بالا و کالری کم باعث کاهش وزن می‌شود. حاوی ویتامین C، K و B6 و دیگر مواد مغذی سالم است که با سرطان مبارزه می کنند و ایمنی را افزایش می دهند. این یکی از ایده های عالی برای افرادی است که دنبال کاهش سریع وزن هستند.

کالری خیار در هر 100 گرم  حاوی 16 کالری است.

قطعات خیار خرد شده، پیاز و گوجه فرنگی و سبزیجات تازه را مخلوط و میل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا