درمان بیماری هاسلامتیطب سنتی

درد پشت چیست ؟ | چگونه میتوانیم درد پشت را درمان کنیم؟

عوامل مختلفی میتوانند منجر به درد پشت شوند مانند نشستن در مقابل یک رایانه برای ساعت های طولانی و یا ایستادن در یک صف برای مدت طولانی.

 

درد پشت.

 

چه مواردی باعث درد پشت میشوند؟

▪️آرتروز

▪️تشک بی کیفیت

▪️فعالیت فیزیکی مداوم

▪️فعالیت های ورزشی سخت

▪️الگوی نادرست بدن هنگام خواب

▪️جابجایی اجسام سنگین

▪️و…

در صورتی که درد پشت شما شدید میباشد توصیه میشود با پزشک مشورت کنید تا برای درمان موثر شما را راهنمایی کند اما در صورتی که درد پشت شما شدتی ندارد میتوانید از راه حل های ساده ای که در این مجله آورده ایم استفاده کنید.

 

چگونه درد پشت را درمان کنیم؟

1/نوشیدنی زنجبیل و شیر:

شما میتوانید برای درمان درد پشت یک قاشق چای خوری پودر زنجبیل را با یک لیوان شیر گرم ترکیب کنید و برای خوش طعم کردن آن مقداری عسل به آن بیفزایید و هر شب یکبار این نوشیدنی را بخورید. این نوشیدنی دارای خواص ضد التهابی میباشد و توانایی مبارزه با عوامل مرتبط با درد پشت را دارد.

 

درد پشت

 

2/ زردچوبه و شیر:

یک فنجان شیر گرم و یک قاشق چای خوری زردچوبه را ترکیب کنید و مصرف نمایید شما میتوانید برای خوش طعم ساختن این نوشیدنی , کمی عسل به آن بیفزایید.
زردچوبه با کورکومین بارگذاری میشود که میتواند به درمان درد پشت کمک کند. شما میتوانید دو بار در روز از این ترکیب استفاده کنید.

 

3/ پکیج حرارت دادن:

شما میتوانید بسته هایی گرم را در منطقه آسیب دیده قرار دهید تا باعث درمان دردپشت شما شود .

 

4/ چای زنجبیل:

1یا2قطعه زنجبیل را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید و مقداری عسل برای عطر و طعم بهتر به آن بیفزایید و بخورید. شما میتوانید از این چای دوبار در روز استفاده کنید زیرا این دمنوش دارای اثرات ضد درد و ضد التهابی میباشد.

 

درد پشت

5/ چای ریحان:

چای ریحان میتواند برای درمان درد پشت مورد استفاده قرار گیرد. چند برگ ریحان خشک را به یک فنجان آبجوش بیفزایید و کمی عسل به آن بیفزایید و از این نوشیدنی 2تا3بار در روز استفاده کنید.

 

6/ دوش گرم:

در صورتی که به دنبال راهی آسان برای درمان درد پشت هستید توصیه میشود , دوش گرم را امتحان کنید. شما میتوانید برای اینکه اثربخشی این روش را افزایش دهید اسانس اسطوخودوس به آب وان بیفزایید و درون این آب قرار بگیرید.

 

درد پشت

7/ ماساژ دهید:

ماساژ میتواند به درمان درد  کمک کند. شما میتوانید پشتتان را با روغن های گیاهی به طور منظم ماساژ دهید. توصیه میشود از شخصی بخواهید تا پشت شما را ماساژ دهد تا به نحو موثرتری روغن گیاهی با تمام قسمت های پوست تماس پیدا کند.

روغن های گیاهی مانند روغن بادام , روغن زیتون و روغن نارگیل حاوی خواص ضد درد و ضد التهابی میباشند که میتوانند به درمان درد پشت کمک کنند.

منبع:
naturalfoodseries.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا