لاغری و تناسب اندام

9 راه شگفت انگیز برای افزایش وزن به طور طبیعی

افزایش وزن برای برخی افراد به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. حفظ تناسب اندام همراه با افزایش وزن یکی از سخت ترین چالش های این افراد می باشد. ما به شما بهترین راه برای افزایش وزن بدون چاقی را خواهیم گفت. در اینجا 9 راه طبیعی برای به دست آوردن وزن وجود دارد که می توانید آن را  انجام دهید.

9 راه شگفت انگیز برای افزایش وزن به طور طبیعی

گوشت قرمز مصرف کنید

گوشت قرمز دارای کلسترول بالا است و یک راه موثر برای به دست آوردن وزن است. گوشت شامل مقدار زیادی پروتئین و آهن است. شما فقط می توانید چند قطره روغن زیتون را به گوشت قرمز اضافه و مصرف کنید.

گوشت قرمز

 استفاده از کره بادام زمینی

بادام زمینی سرشار از پروتئین و چربی است. این ماده غذایی ایده آل برای افرادی است که سعی در به دست آوردن وزن طبیعی دارند. یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی حدود 100 کالری دارد. کره بادام زمینی همچنین حاوی ویتامین هایی مانند منیزیم، اسید فولیک، ویتامین B و ویتامین E است.

کره بادام زمینی

شیر پر چرب بخورید

یک راه حل ساده برای افزایش وزن خوردن شیر پر چرب است. شیر پر از ویتامین ها و مواد مغذی است. شیر پر چرب یک منبع غنی از ویتامین D و A است. شما می توانید شیر را با گندم و غلات مخلوط کرده و میل کنید.

شیر پر چرب

خوردن میوه ها

میوه ها، به ویژه میوه های گرمسیری، می توانند به شما در افزایش وزن کمک کنند. انبه، موز، پاپایا و آناناس دارای شکر طبیعی هستند که یک راه عالی برای به دست آوردن وزن است. این میوه ها با قند طبیعی، شکم شما را پر می کنند و انرژی فوری را به شما می دهند.

میوه

آووکادو

آووکادو یک راه عالی برای افزودن چربی های سالم به رژیم غذایی شماست. فقط نیمی از آووکادو حاوی 140 کالری است. آووکادو منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی همچنین سطح بالایی از ویتامین E، اسید فولیک و پتاسیم است.

آووکادو

نان گندم

نان کامل گندم راه شگفت انگیزی برای به دست آوردن وزن است. حتما نان کامل را به رژیم روزانه خود اضافه کنید. نان گندم دارای مواد مغذی کافی برای یک صبحانه سالم و همچنین اضافه کردن کالری کافی است.

نان گندم

آجیل

آجیل انتخاب شگفت انگیزی برای افزایش وزن است. منبع خوبی از چربی و مواد مغذی می باشد. آجیل دارای مقدار زیادی فیبر است.

آجیل

پنیر

شما می توانید پنیر را تقریبا در هر وعده غذایی خود استفاده کنید. این گزینه خوبی است زیرا تمام مزایای شیر را دارد. به طور کلی، بسیاری از پنیر ها دارای چربی بسیار زیاد هستند، بنابراین مصرف پنیر به افراد کمک می کند به طور طبیعی وزن اضافه کنند.

پنیر

سیب زمینی

شما می توانید سبزیجات غنی از کربوهیدرات بالا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا سریع وزن پیدا کنید. سیب زمینی پروتئین بسیار زیاد و پر از الیاف است و همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است.

سیب زمینی پخته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا