درمان بیماری ها

درمان فریکل در خانه با استفاده از ماسک های گیاهی شگفت انگیز

داروهای خانگی برای درمان فریکل شامل استفاده از کرم خامه، میوه ، لیمو ، عسل ، روغن کرچک ، و خردل در اشکال مختلف است. تعداد زیادی از افراد هستند که از فریکل رنج می برند. اما به هیچ وجه نمی تواند یک اختلال سلامت حیاتی باشد . در ادامه با ما باشید تا با درمان فریکل در خانه با استفاده از ماسک های گیاهی شگفت انگیز آشنا شوید.

فریکل نقاط مسطح دایره ای هستند که بر روی پوست ایجاد می شوند.

راه های درمان فریکل :

خامه ترش :

استفاده از کرم های خامه ای در منطقه آسیب دیده پوست قطعا به شما کمک می کند. این ماسک باید چند دقیقه روی پوست نگه داشته شود و سپس با یک بافت به آرامی پاک شود. استفاده از بعضی از مرطوب کننده ها پوست را تازه و ملایم نگه میدارند.

آب لیمو :

گفته شده است عصاره لیمو دارای اثرات سفید کننده طبیعی شدید بر روی پوست انسان است. شما باید آب لیمو را با انگشتان خود در مناطق آسیب دیده اعمال کنید،

 

درمان فریکل

 

ماسک میوه :

ماسک های میوه ای از توت فرنگی ، خیار یا زردآلو می تواند به طور مرتب به منظور از بین بردن فریکل استفاده شود.

 

 

شستن صورت با شیر :

اسید لاکتیک  رنگ پوست را به طور موثر سفید می کند بدون اینکه خشک شود. اگر می توانید  صورت را هر روز با شیر بشویید. به تدریج تیرگی را رفع می کند و پوست شما را نرم تر می کند.

 

درمان فریکل

عسل :

عسل گرم یکی دیگر از داروهای خانگی مفید برای درمان فریکل است. مقدار کمی از جوانه های گندم را به عسل گرم اضافه کنید و سپس آن را به آرامی روی پوست با انگشتان خود بمالید.  سپس آن را به طور کامل با آب شستشو دهید.

 

 

روغن کرچک و ویتامین E :

استفاده از روغن کرچک بر روی پوست قبل از رفتن به رختخواب کمک می کند تا لکه ها را از پوست بردارید. شما همچنین می توانید از کرم های ویتامین E استفاده کنید یا به طور مستقیم مکمل های ویتامین مصرف کنید تا لکه های زشت آن را حذف کنید.

 

درمان فریکل

 

خردل :

دانه های خردل زرد را بشویید و آنها را با شیر مخلوط کنید تا یک ماسک بسازید. توصیه می شود که این ماسک را در شب بگذارید و سپس به رختخواب بروید. صبح آن را بشویید .

 

 

پیازها :

گزارش شده است که پیاز در مواجهه با فریکل و سایر علائم پوستی موثر است. پیاز  باید بر روی علامت ها قرار گیرد. به تدریج نشانه ها ناپدید می شوند.

 

درمان فریکل

 

زردچوبه و کنجد :

مخلوطی از خمیر ریشه زردچوبه و دانه های کنجد خرد شده را با کمی آب مخلوط کنید و آن را بر روی پوست بمالید. این یک بسته مفید است که فریکل را به طور موثر حذف می کند.

 

 

هندوانه با برنج :

یک هندوانه را بردارید و یک سوراخ در داخل آن ایجاد کنید. سپس، برخی از دانه های برنج را در داخل قرار داده و آن را به مدت یک هفته نگه دارید. دانه ها را بیرون بیاورید و آنها را به عنوان یک رب استفاده کنید .

 

 

 

مترجم یک دکتر

منبع : organicfacts.net

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا