درمان بیماری هاطب سنتی

آشنایی با راه های بهبود سرگیجه با استفاده از مواد طبیعی

هر فردی ممکن است سرگیجه را تجربه کند اما در صورتی که این سرگیجه به طور مداوم اتفاق بیفتد نیازمند بررسی توسط پزشک میباشد. در این مجله چند درمان طبیعی برای بهبود سرگیجه را ارائه میدهیم که افرادی که گاهی به سرگیجه مبتلا میشوند میتوانند از این روش ها برای بهبود سرگیجه استفاده کنند.

بهبود سرگیجه.

 

آشنایی با راه های بهبود سرگیجه با استفاده از مواد طبیعی:

1/ زنجبیل را امتحان کنید:

زنجبیل به عنوان یک درمان اثبات شده برای بهبود سرگیجه , کمک به جریان خون به مغز و کاهش تهوع مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید از چای زنجبیل برای بهبود سرگیجه استفاده کنید.

 

بهبود سرگیجه

 

2/ دارچین بخورید:

افرادی که به علت قند خون بالا به سرگیجه دچار میشوند میتوانند برای بهبود سرگیجه از دارچین استفاده کنند.شما میتوانید کمی دارچین را با آب ترکیب کنید و بنوشید. (دقت داشته باشید در صورتی که برای کنترل دیابت خود از دارو استفاده میکنید , دارچین با این داروها تداخل نداشته باشد).

 

بهبود سرگیجه

3/ از مکمل های آهن استفاده کنید:

افرادی که از کم خونی رنج میبرند در معرض ابتلا به سرگیجه هستند. مصرف غذاهای غنی از آهن یا استفاده از مکمل آهن میتواند میزان گلبول های قرمز را افزایش دهد و کم خونی را درمان کند.

 

4/ شکلات تیره استفاده کنید:

افرادی که سطح کورتیزول در خونشان بالاتر از حد نرمال است بیشتر در معرض سرگیجه قرار میگیرند و میتوانند برای درمان سرگیجه از شکلات تیره استفاده کنند.

 

بهبود سرگیجه

5/ چای بابونه بنوشید:

اضطراب میتواند سرگیجه را ایجاد کند . افرادی که به علت اضطراب دچار سرگیجه میشوند میتوانند از چای بابونه برای درمان اضطراب خود استفاده کنند.

 

منبع:
naturalfoodseries.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا