زیباییطب سنتی

روشن کردن لب ها / نحوه استفاده از لیمو برای روشن کردن لب های تیره

لیمو یک درمان باور نکردنی است که به شما در روشن کردن لب ها کمک می کند. و رویای شما را برای داشتن لب های صورتی و نرم برآورده می کند.  در این مقاله، برای شما توضیحی دقیق درباره نحوه کارکرد آن و نحوه استفاده از لیمو را برای روشن کردن لب ها ی تیره آورده ایم.

 

روشن کردن لب ها .

 

چگونه لیمو باعث روشن کردن لب ها می شود ؟

  1. لیمو داروی سفید کننده ای است که به پاک کردن رنگ تیره لب و پوست کمک می کند و پوست را روشن می کند.
  2. لیمو داروی ملایمی است که به پاک کردن سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی های پوست کمک می کند.
  3. اسید سیتریک و اسید طبیعی لیمو به از بین بردن میکروب هایی که باعث تغییر رنگ لب ها می شوند، کمک می کند.
  4. محتوای غنی از ویتامین C در لیمو به میزان زیادی به کاهش تولید ملامین کمک می کند و به این ترتیب رنگدانه را خنثی می کند تا لب های شما با رنگ طبیعی آن روشن شود.

 

چگونه لب های تیره خود را با لیمو روشن کنیم؟

در اینجا برخی از بهترین روش های استفاده از لیمو را برای روشن کردن لب ها تیره رنگ برایتان آورده ایم . این روش ها را و به طور مرتب انجام دهید تا از لب های تیره خلاص شوید .

 

روشن کردن لب ها با لیمو

 

استفاده از آب لیمو تازه :

چند آب لیمو تازه را بر روی لب ها بمالید. برای چند دقیقه لب ها را ماساژ دهید و بعد از 30 دقیقه با آب بشویید. اگر شما به لیمو حساس هستید، قبل از مصرف، آب لیمو را با آب کمی رقیق کنید.

 

لیمو با شکر :

شکر پوست مرده را از بین می برد و ناخالصی ها را حذف می کند. این ترکیب به تولید سلول های جدید و سالم کمک خواهد کرد. لیمو را برش بریزید و شکر را روی آن بریزید. سپس  به آرامی روی  لب ها ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه بشویید. برای سه بار در هفته این کار را انجام دهید.

 

لیمو با عسل و گلیسیرین :

ترکیبی از این مواد تیرگی لب های شما را برطرف می کند. 1 قاشق غذا خوری  عسل و گلیسیرین را با 1/2 قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید. خوب هم بزنید و هر شب قبل از خواب، بر روی لب ها بمالید. صبح روز بعد لب ها را بشورید.

 

آب لیمو با روغن کرچک :

1 قاشق غذا خوری از روغن کرچک و آب لیمو را مخلوط  کنید. روی لب ها بمالید. 15 دقیقه بماند. سپس با آب گرم لب ها را بشویید. این کار را را 3 بار در روز برای از بین بردن تیرگی لب ها انجام دهید.

 

لیمو با ماست :

اسید لاکتیک موجود در ماست به روشن کردن لب ها کمک می کند. مقدار کافی آب لیمو و ماست را در یک کاسه مخلوط کنید و روی لب ها بمالید. بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید.

 

لیمو با روغن بادام :

روغن بادام برای مرطوب کردن و نرم شدن لب های تیره بسیار موثر است.  مقادیر مساوی روغن بادام و آب لیمو  را ترکیب کنید و آن را روی لب ها بمالید. برای 2 تا 3 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و بعد از 40 دقیقه لبها را بشویید. این کار را را 3 بار در روز انجام دهید.

 

لیمو با خیار :

خیار دارای خاصیت روشن کننده پوست است.  مقادیر مساوی آب خیار و آب لیمو را مخلوط کنید . و آن را به مدت 5 دقیقه بر روی لب ماساژ دهید. بعد از 20 دقیقه آن را بشویید .

 

 

لیمو با زردچوبه :

زردچوبه دارای خواص ضد میکروبی است . که لب های تیره را روشن می کند. 1 قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با یک قاشق غذاخوری آب لیمو مخلوط کنید و روی لبها بمالید.  20 دقیقه صبر کنید. سپس آن را با آب بشوید.

 

 

منبع : diyremedies.org

مطالب پیشنهادی یک دکتر برای شما :

تزریق ژل لب و بوتاکس در لب / چگونگی حجیم کردن لبها

آرایش حرفه ای برای برجسته کردن لب ها

درمان خانگی خشکی لب های

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا