پوست و مو

رفع التهاب و قرمزی پوست با عصاره گیاهی

ما در مراقبت از پوست وسواس داریم. دوست داریم روغن های جدید، سرم ها و مرطوب کننده ها را امتحان کنیم.  در این مطلب بهترین عصاره طبیعی تسکین دهنده پوست را به شما معرفی می کنیم.

بهترین عصاره های طبیعی تسکین دهنده پوست

آووکادو

آووکادو میوه قدرتمند برای پوست شما است. دارای فیبر، پروتئین، منیزیم، ویتامین B-6 و چربی های سالم امگا می باشد. که باعث رفع حریک و قرمزی پوست می شوند. همچنین حاوی بیوتین است. که مواد مغذی ضروری برای مبارزه با پوست خشک می باشد. یک ضد التهاب طبیعی است، بنابراین بهترین گزینه برای پوست شما تسکین دهنده طبیعی و عطری بی نظیر است.

تاتار

این گیاه به بازسازی سلول های پوست کمک می کند. با التهاب در سراسر بدن مبارزه می کند. تاتار یک نسل از چای سبز است که حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند به نام کاتچین ها است. این رادیکال های آزاد را در پوست را که باعث  پیری می شود را کند می‌کند. علاوه بر این، باعث افزایش متابولیسم بدن و رفع ​​استرس می شود. کافیست یک قاشق غذاخوری پودر تاتار را به شیر اضافه و صبح میل کنید.

زردچوبه

علاوه بر کاهش استرس و تقویت توان مغز شما، زردچوبه آنتی اکسیدان قوی است که برای مبارزه با التهاب شناخته شده است.  التهاب سلول های پوست اغلب آکنه را ایجاد می کنند، بنابراین زردچوبه اثرات آرام بخش باور نکردنی را به وجود می آورد و به پوست شما کمک می کند روشن و درخشان باشد.

برای درمان نفخ این کارها را انجام دهید!

روغن‌ عصاره‌ای نعناع

به دلیل خواص مرطوب و خنک کننده نعناع این روغن می‌تواند میزان سلول‌های پوستی را تنظیم و منظم کند، التهاب را کاهش دهد و چین و چروک‌های پوست را از بین ببرد.

چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی سالم و حاوی سطوح بالای آنتی اکسیدان هایی مانند اپیگالوکتشین گالات و فلاونوئیدهایی مانند کامفرول و تیفلاوین برای کمک به جلوگیری از اثرات اشعه یو وی خورشید است. این مواد شیمیایی در چای سبز یک ضد التهاب طبیعی و تسکین دهنده تورم های پوستی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا