تغذیهدرمان بیماری ها

درمان سرطان با آب هویج

برای درمان سرطان بیشتر درمان های خانگی و طبیعی توصیه شده اند، چرا که روز به روز درمان های شیمیایی و دارویی روی هر سرطانی کمتر جوابگو است. در این مقاله به اثر درمان سرطان با آب هویج می پردازیم.آب هویج

 

آن کامرون، نویسنده‌ی کتاب کودکان که سرطان کولون مرحله‌ی ۴ اش را درمان کرد، بهبودی‌اش را فقط به نوشیدن آب هویج نسبت می‌دهد.

او می‌گوید: «من با توجه به تجربه‌ی شخصی‌ام باور دارم که هویج می‌تواند سرطان را درمان کند – آن هم به‌سرعت، بدون شیمی درمانی، پرتودرمانی یا سایر تغییرات تغذیه‌ای.»

آن در سال ۲۰۱۲ مبتلا به سرطان کولون تشخیص داده شد. او در دوره‌ی نقاهت پس از جراحی بسر می‌برد و تصمیم گرفت شیمی درمانی نکند. کمی بعدتر در همان سال، سرطان کولون مرحله‌ی ۴ در او تشخیص داده شد که به ریه‌هایش متاستاز شده بود.

پس از این تشخیص تکان دهنده، آن با مردی آشنا شد که می‌گفت سرطانش را با نوشیدن ۵ پوند آب هویج در روز درمان کرده است. رالف کُل به او گفت که «او ۳ پوند آب هویج در روز را امتحان کرد اما موثر نبود اما ۵ پوند در روز، بیماری‌اش را درمان کرد. این مرد در حال حاضر ۷ سال است که بهبود یافته و حالا فقط گاهی اوقات آب هویج می‌نوشد.»

آن، همان روش را دنبال کرد و به نتایج مشابهی دست یافت. او در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۲ شروع به نوشیدن آب هویج کرد و در ۳۰ جولای ۲۰۱۳ سی‌تی اسکن تأیید کرد که سرطان به طور کامل ازبین رفته است.

«آن هیچ گونه شیمی درمانی، اشعه درمانی یا تغییرات رژیمی – بجز اضافه کردن آب هویج – انجام نداد. او همچنان مقداری گوشت می‌خورد و گاهی اوقات در مصرف غذاهای ناسالم از جمله بستنی زیاده‌روی می‌کرد.»

آن خاطرنشان می‌کند که او بستنی را در یک پروتکل درمان سرطان توصیه نمی‌کند اما می‌خواهد مردم بدانند که او گاهی اوقات چنین چیزی مصرف می‌کرد اما همچنان به نتایج شگفت‌انگیزی دست یافت.

هویج‌ها غنی از فالکارینول هستند؛ یک آنتی‌اکسیدان که ثابت شده خواص ضدسرطانی دارد. محققان متوجه شده‌اند که میزان کاروتنوئید بالاتر در خون باعث کاهش اندازه‌ی تومور و بهبود سرطان سینه می‌شود.

دکتر مکس گرسون، پزشکی است که بخاطر روش گرسون معروف است؛ روشی که آب میوه و سبزیجات تازه را به بیماران سرطانی تجویز می‌کند و نتایج بسیار موفقی به همراه داشته است.

گرسون می‌گوید: «اگر بتوانید حداقل به مدت دو سال به یک رژیم سخت گیرانه پایبند بمانید، درمان گرسون توانایی آن را دارد که سرطان را بدون هیچ دارویی درمان کند.»

گرسون و روت ساکمن – یکی از بنیانگذاران FACT (بنیاد پیشرفت در درمان سرطان) معتقد اند که «تمام کاری که باید انجام دهید، آن است که بدن را به جایی برسانید که بتواند به روشی که بهتر از هر پزشک و هر انسانی می داند، خودش را شفا دهد.» بنظر می‌رسد که آب هویج باید بخشی از برنامه‌ی درمانی هر بیمار سرطانی باشد.

منبع: یک دکتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا