لاغری و تناسب اندام

بهترین نوشیدنی های چربی سوز برای لاغری فوری

کاهش وزن با دوام، ناشی از تغییرات در سبک زندگی است که معمولا شامل نوشیدنی های چربی سوز ،تغییر رژیم غذایی و همچنین افزایش سطح فعالیت شما می شود. این عادت های جدید در زندگی به شما در طول ماه ها یا سال ها کمک می کند وزن خود را کاهش دهید، که برای بدن شما هم پایدار تر و هم بهتر هستند. نوشیدنی های چربی سوز کسیر هایی جادویی نیستند که به شما کمک کنند وزن خود را به طرز شگفت انگیزی کاهش دهید، اما می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند زیرا آنها :

به شما کمک می کند که آب بدن شما حفظ شود : نه تنها حفظ شدن آب بدن به طور کلی برای سلامت شما مهم و ضروری است، بلکه می تواند احساس گرسنگی را نیز کاهش دهد. گاهی اوقات هنگامی که شما میل به غذا یا میان وعده دارید، به این معنی است که بدن شما واقعا خشک شده است. آب آشامیدنی یا یک نوشیدنی کم کالری و نوشابه بدون قند می تواند به سرکوب اشتهای زیاد شما کمک کند.

جایگزین نوشیدنی های پر کالری و قندی می شوند: نوشیدنی های قندی (از جمله آب میوه) کالری های غیر ضروری را به رژیم غذایی شما اضافه می کند و گرسنگی را برآورده نمی کند. آنها همچنین می توانند میل شما را به شکر و غذا افزایش دهند. با جایگزینی نوشابه های شیرین با آب، چای یا نوشیدنی های مشابه، شما می توانید کل کالری مصرفی خود را کاهش دهید.

نوشیدنی های زیادی وجود دارد که می تواند به سلامت و انرژی شما بیفزایند! در اینجا به 6 مورد از آن ها پرداخته ایم.

چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی عالی برای سلامتی است که برای کمک به پاک کردن بدن، محافظت از آن در برابر سرطان و افزایش سلامت پوست است. نوشیدن سه تا پنج فنجان چای سبز در روز می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند. از آنجا که چای سبز دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است، این یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز و تناسب اندام است.

چای سبز

آب

اضافه کردن آب بیشتر به رژیم غذایی شما می تواند به شما در کاهش وزن به شیوه های مختلفی کمک کند. یک نظریه وجود دارد که وقتی آب سرد مصرف می کنید، بدن شما نیاز به سوختن کالری دارد تا آن را گرم کرده و آن را هضم کند. نوشیدن یک لیوان آب قبل از غذا می تواند به شما کمک کند که سریعتر احساس سیری داشته باشید.

بسیاری از مردم در مواقع خستگی یا تشنگی به جای گرسنگی به دنبال خورراکی و یا غذا می گردند. اگر احساس گرسنگی می کنید، یک لیوان آب بنوشید و ببینید که آیا پس از دقیقه همچنان احساس گرسنگی می کنید یا خیر.

نوشیدن آب

آب سبزیجات

آب سبزیجات یک راهکار خوب در زمینه کاهش وزن و چربی سوزی است. یک فنجان بزرگ آب سبزیجات قبل از خوردن غذا بنوشید. مانند آب آشامیدنی قبل از غذا، نوشیدن آب سبزیجات قبل از شام می تواند عمده کالری مصرفی را کاهش دهد. ترکیبی از سبزیجاتی که دوست دارید را انتخاب کنید، آنها را با ادویه های مورد علاقه خود ترکیب کرده و قبل از شام یک لیوان بزرگ از آن بنوشید. این راهکار همچنین یک راه عالی برای افزایش مصرف سبزیجات شماست!

آب سبزیجات

شیر

یک اعتقاد رایج این است که نوشیدن شیر شما را از کاهش وزن باز می دارد. در واقع، مطالعات ثابت کرده اند که رژیم غذایی غنی از کلسیم با کاهش وزن طولانی مدت مرتبط است. کلسیم باعث افزایش توانایی بدن در سوزاندن چربی در کنار یک سیستم رژیم غذایی یا برنامه کاهش وزن متعادل می شود.

براساس تحقیقات مجله آمریکایی تغذیه بالینی، افرادی که در یک دوره دو ساله مقدار بیشتری کلسیم مصرف کرده اند، وزن بیشتری نسبت به کسانی که کلسیم کمتر مصرف کرده اند، از دست دادند. از آنجایی که شیر یک منبع خوب کلسیم است، مقدار معقولی از شیر ممکن است برای اضافه شدن به رژیم غذایی شما نیز مناسب باشد. با این حال، علم هنوز در مورد اثر لبنیات و کلسیم بر کاهش وزن نظر مشخصی ندارد. شیرهم چنین می تواند دارای کالری زیادی باشد، بنابراین مطمئن شوید که در نوشیدن آن زیاده روی نکنید.

نوشیدن شیر

چای عربی با زنجبیل

این یک دستور العمل عربی می باشد که از زمان بسیار قدیم مورد آزمایش قرار گرفته است. این چای می تواند متابولیسم را تحریک کند، و هم چنین برای نوشیدن یک نوشیدنی عالی است.

دستور العمل تهیه چای عربی:

  • ۱ قاشق چای‌خوری برگ چای سبز
  • ۱ قاشق چای‌خوری زیره سبز
  • ۱ قاشق چای‌خوری نعناع تازه
  • ۱ قاشق چای‌خوری زنجبیل تازه خرد شده.

مواد تشکیل دهنده فوق را در ۱۶ اونس آب مخلوط کنید. خوب هم بزنید و برای ۱۰ دقیقه بجوشانید. مواد اضافه را از آن جدا کرده و هر نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی از آن بنوشید.

چای عربی با زنجبیل

اسموتی آناناس و کیوی

برای افرادی که آب میوه سبزیجات و طعم عجیب و غریب دستور العمل های عربی را دوست ندارد، عطر و طعم تازه ای از آناناس و کیوی ممکن است بهتر باشد .همراه با وعده های غذایی سالم و ورزش منظم، اضافه کردن گاه به گاه بعضی از آبمیوه ها به رژیم غذایی شما می تواند به کاهش وزن کمک کند، به خصوص اگر جایگزین نوشیدنی های قندی قوی یا نوشابه های رژیمی شود. گفته شده، چون میوه با قند زیاد است، باید آن را به مقدار کمی در روز بنوشید.

دستور تهیه

۵ تکه ی آناناس و یک کیوی را در مخلوط کن بدون شکر مخلوط کنید. مقداری شیر بدون چربی یا شیر بادام را به سلیقه خود به نوشیدنی اضافه کرده و آن را جایگزین ناهار مصرف کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا