لاغری و تناسب اندام

خواص شگفت انگیز چای سبز برای لاغری

همه در مورد مزایای چای سبز برای از دست دادن وزن صحبت می کنند. از دست دادن وزن بسیار دشوار است. اما خبر خوب این است که نوشیدن 2-3 فنجان چای سبز در روز برای کاهش وزن موثر واقع شده است. آیا واقعا کاهش چربی بدن با چای سبز امکان پذیر است؟

با ما باشید تا راه های استفاده از چای سبز برای مبارزه با چربی ها به شما بگوییم.

راهکارهای کاهش چربی بدن با چای سبز

کاتچین ها و کافئین موجود در چای سبز خواص چربی سوزی دارند.

چای سبز  دارای مقدار زیادی انرژی می باشد و حاوی کافئین و کاتچین است که به طور مستقیم در متابولیسم، سوختن چربی و بهبود سطح انرژی دخالت دارند.

چای سبز به شکستن سلول های چربی کمک می کند.

مواد تشکیل دهنده موجود در چای سبز باعث افزایش سطح هورمون نوراپی‌نفرین (Norepinephrine) می شوند. این هورمون یک ماده قوی برای تجزیه سلول‌های چربی است و آنها را به انرژی تبدیل می کند که مفید است.

نوشیدن چای سبز هنگام ورزش می‌کنید، به متابولیسم بدن کمک می‌کند.

تقریبا هر مکمل کاهش وزن دارای عناصری برای تنظیم متابولیسم بدن است. عناصر موجود در چای سبز اثرات ورزش را بهبود می بخشد.

چای سبز

چای سبز کالری را می سوزاند.

هنگامی که شما نشسته اید، خوابیدید یا ایستاده اید، بدن شما به انرژی نیاز دارد. این انرژی از سوختن کالری ها می آید. مصرف چای سبز باعث افزایش کالری سوزی می‌شود که در حدود 60-80 کالری مصرفی در روز است.

با نوشیدن چای سبز  اشتها کمی کاهش می یابد و بدن طبیعی تر کار می کند. این به این معنی است که شما به طور خودکار کمتر از حد دلخواه غذا می‌خورید.

چای سبز چربی های بد را هدف قرار می دهد.

چای سبز با روش های کوچک و بسیار آرام کار می‌کند. اما آنچه اهمیت دارد چربی است که هدف آن است. اثر نوشیدن چای سبز به طور عمده بر روی چربی مضری است که در اطراف اندام ایجاد می شود، نوعی که باعث بیماری های جدی مانند دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی می شود.

کاهش چربی بدن با چای سبز یک ایده عالی است . اما نتایج آهسته و ضعیف دارد. برای به دست آوردن مزایای کامل نوشیدن چای سبز،  تمرین منظم، و رژیم غذایی سالم و سبک زندگی با آن را تکمیل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا