لاغری و تناسب اندام

۵ نوشیدنی خانگی خوشمزه برای کاهش چربی شکم

اکثر مردم می خواهند چربی شکم خود را از بین ببرند. چربی شکم باعث ظاهر زشت می شود و برای سلامتی شما خطرناک است و ممکن است به فشار خون بالا، دیابت، بیماری های قلبی، بیماری های کبدی چربی، سکته مغزی و غیره منجر شود یا ناشی از متابولیسم ضعیف، بیماری های خاص، تغییرات هورمونی، استرس و … باشد. در این مطلب بهترین راه برای از بین بردن چربی شکم بوسیله نوشیدنی های خوشمزه را به شما می گوییم.

۵ نوشیدنی موثر در آب کردن چربی شکم

آب لیمو برای جلوگیری از چربی اضافی در شکم

آب لیمو آنزیم ها را برای  سم زدایی از کبد افزایش می دهد. ۱ لیمو و ۱ لیوان آب گرم را بردارید. آنها را به خوبی مخلوط کنید و آن را در صبح بخورید. ۳۰ دقیقه پس از خوردن آن چیزی نخورید.

آب لیمو

چای زنجبیل برای کاهش چربی شکم

زنجبیل عامل گرمازدایی هضم طبیعی است که دمای بدن را افزایش می دهد و به سوختن چربی ها کمک می کند . زنجبیل باعث کاهش تولید هورمون استروئید می شود و مصرف روزانه چای زنجبیل چربی شکم را از بین می برد.

چای زنجبیل

آب آلبالو برای شکم صاف

می توانید قبل از صبحانه، ناهار، در زمان میان وعده، بعد از شام و هر بار دیگر از روز ، یک فنجان از آب آلبالو را میل کنید.

آب آلبالو

چای سبز برای از دست دادن چربی شکم

نوشیدن ۴ فنجان چای سبز هر روز کمک می کند تا بیش از ۶ پوند وزن و چربی را در ظرف ۸ هفته از دست بدهید. چای سبز فنول طبیعی دارد و ضد اکسیدان دارد. چای سبز به افزایش متابولیسم کمک می کند. بهترین راه مصرف استفاده روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای سبز ترجیحا بعد از وعده های غذایی است.

زنجبیل، خیار و نعناع برخی از گیاهانی هستند که به کاهش چربی شکم کمک می کنند. خیار حاوی فیبر آب و رژیمی است که به کاهش وزن کمک می کند. زنجبیل اجازه می دهد تا عروق خونی شما برای گردش خون بهتر رشد کند. نعنا خواب را آرام می کند که باعث کاهش استرس می شود.

چای سبز

چای قاصدک

گیاه قاصدک به عنوان یک دیورتیک طبیعی عمل می کند. این عملکرد می تواند میزان کار کبد شما را افزایش دهد. قاصدک کمک می کند تا سموم بدن شما به ویژه سموم ناحیه شکم از بین برود که این عمل باعث کاهش چربی اطراف شکم می شود. همچنین قاصدک باعث جلوگیری از نفخ معده می شود.

۱ قاشق غذا خوری ریشه قاصدک یا ۱ قاشق چای‌خوری پودر ریشه قاصدک ، زنجبیل تازه، ۴ – ۵ برگ نعنا،½ فنجان آب، تمام ترکیبات را در آب بریزید و خوب مخلوط کنید. آب را ۵ تا ۱۰ دقیقه حرارت داده تا به جوش آید. مقداری عسل به آن اضافه کنید و سپس ان را بنوشید.

چای قاصدک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا