پوست و مو

تاثیر مزوتراپی برای رشد مو

مزوتراپی یک روش رشد مو غیر تهاجمی است. میکرو تزریق سطحی زیر اپیدرم پوست به بافت های خاصی می رسد. اصطلاح meso از مزودرم است که لایه دوم یا لایه ای از پوست است. این درمان می تواند به طور موفقیت آمیز باعث ایجاد مزودرم شود و از این رو، آرایش عوارض و نشانه ها را از بین می برد. محلول تزریقی ترکیبی از آنزیم ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین ها است.

راه حل برای هر وضعیت بیمار و برنامه درمان آن مناسب است.

استفاده از مزوتراپی برای رشد مو

مزوتراپی در سراسر جهان برای رشد سریع مو استفاده می شود. این روش بدون درد است که توسط متخصص انجام می شود. بیهوشی محلی و پانسمان برای این روش لازم نیست. برخی از اهداف وسیع که می توانند از طریق این روش به دست آورند عبارتند از رشد فولیکول مو، خنثی کردن دی هیدروتستوسترون بیش از حد و تحریک گردش خون در اطراف منطقه جمجمه.

نکاتی درباره روش درمان مزوتراپی

این روش شامل استفاده از هر دو تحریک شیمیایی و فیزیکی است.

دوز کوچکی از انواع داروها توسط متخصص مو در مناطق خاص جمجمه مورد استفاده قرار می گیرد. دوز و حوزه مدیریت بر اساس شرایط فردی که درمان می شود، تعیین می شود. این راه حل مانند یک گلوله عمل می کند و مناطق خاصی از جمجمه را هدف قرار می دهد.

مکانیکی: یک سوزن برای ایجاد میکروسپور به جمجمه استفاده می شود.

این کار به ایجاد الاستین و کلاژن که دو ماده مهم برای رشد مو هستند کمک می کند. این فرآیند باعث رشد فولیکول های مو می شود. شیمی: یک محلول شیمیایی به جمجمه برای تزریق رشد مو تزریق می شود. این محلول به بهبود گردش خون، کاهش التهاب و افزایش کلاژن و الاستین کمک میکند.

ترکیب راه حل بر اساس مسائل خاص هر بیمار ساخته شده است و بنابراین بین بیماران متفاوت است.

مدت درمان

هر جلسه از مزوتراپی حدود 10 تا 30 دقیقه طول می کشد. زمان صرفا بر اساس سطح منطقه جمجمه ای است که در حال درمان است. به طور متوسط، لازم است حدود 10-12 جلسه با متخصص برای تحریک رشد مو صحبت شود.

برای شروع، یک برنامه درمان شدید برای چند ماه اول برای مشاهده نتایج طراحی می شود. هنگامی که بیمار شروع به پاسخ به درمان می کند، فرکانس درمان به تدریج کاهش می یابد. برای اطمینان از اینکه مو به طور طبیعی رشد می کند و بعد از اینکه درمان کامل نشده است، پس از درمان کامل می شود، در هر سه ماهه، درمان نگهدارنده ضروری است.

هزینه مزوتراپی

قیمت درمان بستگی به تعداد جلسات مورد نیاز برای تحریک رشد مو دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا