پوست و مو

مراقبت از پوست و سلامتی بدن با طلا

مزایای طلا برای مراقبت از پوست امروزه محبوب شده است. با این حال، استفاده از طلا در محصولات مراقبت از پوست برای درمان های مختلف پوست بسیار شناخته شده است و از زمان های اولیه ژاپنی ها، رومی ها و مصری ها استفاده می شود. اجازه دهيد به مزيت های برتر طلا براي مراقبت از پوست نگاهی بیندازیم.

مزایای طلا برای مراقبت از پوست

1. کاهش چروک ها

داشتن یک پوست روشن، بدون چروک و لکه ها، خواست هر زن است. طلا می تواند سلول های پایه ای پوست را فعال کند که باعث افزایش کشش پوست می شود. بنابراین چین و چروک ها، خطوط ظریف، لکه ها و علائم روی پوست را کاهش می دهد و باعث می شود جوانتر به نظر برسید.

2. تحریک سلول های پوست

یون های موجود در طلا به تحریک سلولها، اعصاب و رگهای بدن شما کمک می کنند و منجر به بهبود گردش خون می شوند. این باعث افزایش متابولیسم سلول های پوست  می شود. طلا می تواند به تحریک سلول ها کمک کند تا یک پوست سالم داشته باشد.

3. پیشگیری از پیری زودرس پوست

خشکی پوست می تواند منجر به پیری زودرس شود. استفاده از طلا می تواند خشکی پوست را کاهش داده و به افزایش میزان متابولیسم کمک کند. این باعث می شود پوست از پیری زودرس جلوگیری شود.

4. کاهش تخریب کلاژن

کلاژن به طور طبیعی در بدن شما تولید می شود که بدن را انعطاف پذیر می کند.  سطح کلاژن در بدن از 25 سالگی شروع به کاهش می کند و این زمانی است که تغییرات روی پوست را متوجه می شوید.مراقبت از پوست با طلا می تواند کاهش میزان کلاژن در سلول های پوست شما را برطرف کند.

5. درمان آلرژی

مصری ها معتقد بودند که طلا دارای خواص دارویی است که می تواند در بهبود چند بیماری کمک کند. خواص آنتی اکسیدانی موجود در طلا باعث افزایش گردش خون می شود که منجر به کاهش آکنه و سایر آلرژی های پوستی می شود.

6. درمان فوری التهاب

گفته می شود که طلا دارای خصوصیات ضد باکتری و ضد التهابی است که به اکسیژن کمک می کند تا برای بازسازی سلول ها وارد پوست شود. به درمان زخم و سایر بیماری های التهابی پوست کمک می کند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا