پوست و مو

راهکارهای ساده برای افزایش رشد ابرو و مژه

راه های زیادی برای رشد ابرو و مژه وجود دارد. مواد طبیعی و خانگی زیادی وجود دارد که در کشورهای مختلف برای افزایش رشد و پرپشت شدن ابرو و مژه به کار می روند. اگر شما هم دارای ابروهای کم‌ پشت هستید و دوست دارید در مدت زمانی کوتاه ابروها و مژه های خود را تقویت کنید ، توصیه ما به شما این است که تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

روش های جالب برای افزایش رشد ابرو و مژه

1. استفاده نکردن از موچین

این اولین درمان خانگی است. یکی از بهترین راه های حفظ ابروها  است، شما فقط می خواهید موها را که خارج از ابروهای شما رشد کرده اند را بیرون بکشید، اما  ممکن است به طور تصادفی موهای اصلی ابروهای خود را بیرون بکشید.6-8 هفته طول خواهد کشید تا ابروها رشد کنند، پس صبور باشید.

2. حذف سلول های مرده پوست

حذف سلول های مرده همیشه یک گام بسیار مهم در روند مراقبت از پوست است. سلول های مرده پوست می توانند پوست خشک بر روی ابرو ایجاد کنند. علاوه بر این، آنها می توانند یک لایه سخت پوست ایجاد کنند.

با استفاده از یک اسفنج یا برس نرم به آرامی ابروها را مالش دهید. شما می توانید این کار را هر 2 روز یکبار انجام دهید تا بهترین نتایج را بدست آورید.

3. استفاده از مکمل های غذایی مناسب

شما نیاز به یک رژیم غذایی مغذی دارید. در اینجا برخی از مواد مغذی مورد نیاز برای تحریک رشد ابرو و مژه را برایتان آورده ایم .

مواد غذایی حاوی ویتامین  B
اسیدهای چرب امگا 3
پروتئین
فلز روی

4. روغن کرچک

قبل از رفتن به رختخواب،هر شب چند قطره روغن کرچک را به ابرو و مژه بمالید و صبح بشویید.

5. روغن نارگیل

ترکیبی از روغن نارگیل و آب لیمو ترکیبی کامل برای کمک به رسیدن به هدف شما ایجاد می کند. لطفا هر شب قبل از رفتن به رختخواب این روش را اعمال کنید.

6. وازلین

وازلین و روغن زیتون را مخلوط  کنید. هر شب، با کمک یک سواب آن را به ابرو بمالید.

7. پیاز قرمز

هر شب قبل از رفتن به رختخواب، یک تکه از پیاز را بر روی ابروها بمالید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا