پوست و مو

درمان لوپوس با روش های خانگی

در این مجله قصد داریم شما را با درمان خانگی لوپوس آشنا کنیم. با ما باشید تا درمان های شگفت انگیز مفید برای لوپوس را برایتان بیان کنیم.

درمان خانگی لوپوس

روغن زیتون

چربی مفید پیدا شده در زیتون روغن، از جمله امگا 3S، می تواند به بهبود التهاب بیماران مبتلا به لوپوس کمک کند.  مقادیر نسبتا کم شکر در رژیم غذایی شما همچنین برای جلوگیری از بروز لوپوس کمک می کند، و روغن زیتون به جای آن مقدار زیادی از مواد مغذی را فراهم می کند که به محافظت از بدن در برابر اثرات بیماری مزمن کمک میکند.

پروبیوتیک ها

حفظ سلامت معده برای جلوگیری از زخم لوپوس مهم است. کمبود مواد مغذی در بیماران لوپوس رایج است، بنابراین اطمینان از مصرف مواد مغذی مناسب مهم است. ساخت یک پایه باکتری سالم در روده با پروبیوتیک ها نیز کمک می کند تا از گسترش التهاب اضافی در سراسر بدن جلوگیری کنید.

کاهش الکل

اگر شما در معرض انواع داروهای ضد قارچی هستید، نوشیدن الکل احتمالا یک ایده خوب نیست .

حمام نمکی

وقتی که از التهاب، درد مفاصل یا ناراحتی رنج می برید از حمام نمکی استفاده کنید.  محتوای مواد معدنی می تواند به طور مستقیم التهاب و درد را کاهش دهد که این دو علائم بسیار شایع لوپوس است. این روش به هیچ وجه درمان نیست، اما این یک روش سنتی و درست برای افزایش کیفیت زندگی شما است.

روغن نارگیل

طیف وسیعی از منافع بهداشتی برای روغن نارگیل وجود دارد از جمله تعادل سیستم ایمنی بدن، بهبود هضم ، کاهش کلسترول و جلوگیری از واکنش منفی ایمنی که لوپوس را در بدن تحریک می کند. واضح است که علاوه بر سایر مزایای فوق العاده برای پوست، مو و بدن، روغن نارگیل یک درمان خانگی لوپوس است.

اسیدهای چرب امگا 3

اخیرا تحقیقات زیادی در مورد اسیدهای چرب امگا 3 انجام شده است که به نظر می رسد می تواند به مقابله با اثرات لوپوس کمک کند. ماهیت ضد التهابی اسیدهای چرب امگا 3 بیشتر به قلب شما کمک می کند ؛ آنها همچنین می توانند وضعیت سیستم گوارش شما، التهاب بافت کلی و درد مفصلی را بهبود ببخشند.

زردچوبه

آنتی اکسیدان و ضد التهاب ماهیت زردچوبه نیز به کاهش التهاب مرتبط با لوپوس کمک می کند . همچنین دارای اثراتی بر فشار خون و هضم است که معمولا در طوفان لوپوس رنج می برند.

ماساژ

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های پزشکی جایگزین ماساژ است. اگر می خواهید بدن را سم زدایی کنید، سطوح پایین تنش، بهبود کارآیی متابولیسم و ​​کاهش التهاب، قرار دادن یک میز ماساژور و اجازه دهید سحر و جادو آنها را انجام دهد. برای درمان طولانی مدت لوپوس، اضافه کردن ماساژ به رژیم روزانه یا هفتگی، انتخاب عاقلانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا