درمان بیماری ها

پنج راه آسان و شگفت انگیز برای جلوگیری از آلرژی

شش راه آسان و شگفت انگیز برای جلوگیری از آلرژی را بشناسید تا از بروز بیماری در خود جلوگیری کنید .

آلرژی زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن شما به چیزی که بی ضرر است، واکنش نشان می دهد. افراد مختلف به روش های مختلف به چیزهای مختلف واکنش نشان می دهند. بدن ما ممکن است واکنش منفی به چیزی بدهد که دیگران راحت از آن استفاده می کنند.

اگر چه آلرژی در کودکان رایج است، اما در هر زمان و هر سن ممکن است رخ دهد. برخی از آلرژی ها کوتاه و فصلی هستند مانند واکنش به سرما، در حالی که دیگران دائمی هستند و در طول زندگی ما تجدید می شوند.

راه هایی برای جلوگیری از آلرژی وجود دارد که می توانید به وسیله آن سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید .

راه های جلوگیری از آلرژی :

بهترین راه برای جلوگیری از آلرژی ، جلوگیری از آلرژن های مسئول است. اگر آلرژی شما مربوط به غذا باشد، غذای خود را با همان مقدار تغذیه ای جایگزین کنید. همین امر برای حیوانات خانگی و ارتباطات نیز صدق می کند. برای جلوگیری از آلرژی باید از تجارب گذشته با آن استفاده کنید تا تأیید کنید که واقعا علت مشکلات شما چیست.

استفاده از دارو

هنگامی که متوجه شدید که واکنش آلرژیک شما چیست، ممکن است تجویز پزشک را دریافت کنید. این دارو ها، هر زمان که با آلرژن تماس برقرار می کند، سیستم ایمنی بدن شما را خنثی می کند. با این حال، باید از وابستگی بیش از حد به مواد مخدر جلوگیری شود.

اجتناب از اسپورهای قالب :

اکثر مردم واکنش های آلرژیک به منافذ موجود در مکان های مرطوب دارند. بنابراین برای جلوگیری از آلرژی شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام مناطق در فضای شما خشک هستند. این اقدام احتیاطی به لباسشویی گسترش می یابد، زیرا لباس های مرطوب زمینه ای برای اسپورهای قالب است.

شستشوی لباس خواب در هفته :

گرد و غبار روی لباس سبب آلرژی میشود. این موجودات میکروسکوپی ممکن است باعث عطسه و بی خوابی شوند. برای جلوگیری از آلرژی ، شما باید به طور منظم با آب داغ لباس خود را بشویید و تمیز کنید.

مراقب حیوانات خانگی باشید :

حیوان مورد علاقه شما ممکن است دلیل  واکنش های آلرژیک شما باشد. برای جلوگیری از آلرژی ،حیوان خانگی خود را دور از مناطقی که زمان خود را در آن می گذرانید نگهداری کنید. این به این دلیل است که پوسته حیوانات در سراسر خانه شما پخش نشود زیرا به اندازه کافی برای ایجاد یک واکنش بد هستند. همچنین باید حمام های معمولی را برای حیوانات خود در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که هیچ آلرژنی بر روی لوازم وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا