لاغری و تناسب اندام

نکاتی برای از دست دادن سریع چربی شکم

آستین های خود را بالا ببرید و برای از دست دادن چربی شکم آماده باشید و تنها 7 روز با پیروی از این نکات فوق العاده موثر  شکم خود را تخت کنید.

نکاتی برای از دست دادن چربی شکم

روغن اسانس گریپ فروت

مخلوط 3 قطره اسانس گریپ فروت را به یک بطری آب گرم اضافه و قبل از هر وعده غذا بخورید. اشتها را کاهش می دهد، سموم را از بین می برد و به شما کمک می کند از چربی شکم خلاص شوید.

چند قطره اسانس گریپ فروت را با روغن زیتون گرم و روغن خردل مخلوط کنید. این روغن را برای مدت 15 دقیقه برای از بین بردن چربی بیش از حد شکم بکار ببرید.

روغن اسانس گریپ فروت

لیمو

یک قاشق آب لیمو تازه را به یک فنجان آب گرم و کمی فلفل اضافه کنید و آن را یک بار در صبح و عصر بخورید. لیمو و فلفل باعث کاهش کلسترول می شود، سموم را از سیستم شما پاک کرده و به شما در  از دست دادن چربی شکم کمک می کند.

چای سبز و سیب

یک فنجان چای سبز گرم و یک سیب را هر روز میل کنید. چای سبز و سیب هر دو دارای آنتی اکسیدان های بالا هستند که با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش چربی شکم کمک می کنند.

انجام تمرینات شکمی

بدون تمرین هرگز قادر نخواهید بود که شکم تخت و زیبا داشته باشید. هر روز 20 دقیقه تمرینات شکمی را انجام دهید.

تمرینات شکمی

ماست کم چرب

ماست کم چرب در رژیم غذایی روزانه موجب تسریع در کم شدن چربی شکمی می‌شود. ماست شامل یک عنصر غنی از مواد مغذی مفید است. باکتری سالم در ماست به حفظ سلامت گوارشی قوی، حمایت از سیستم ایمنی بدن، کاهش نفخ و گاز کمک می کند.

آب گوجه فرنگی

یک لیوان آب گوجه فرنگی تازه برای صبحانه میل کنید. گوجه فرنگی دارای محتوای آنتی اکسیدانی بالا است که به عنوان یک جنگنده چربی و کلسترول عمل می کند. دارای کالری کم، ویتامین C بالا، پتاسیم و غنی از فیبر رژیمی است. شما باید به طور مرتب آنرا برای یک هفته برای از بین بردن شکم استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا