لاغری و تناسب اندام

۵ روش موثر برای باریک کردن کمر بدون رژیم سخت

آیا داشتن کمر باریک رویای شماست و اغلب احساس می کنید که چیزی غیرممکن است؟ در این مطلب نکات فوق العاده‌ای را برای از بین بردن چربی دور کمر در عرض یک هفته شرح خواهیم داد.

روش های از بین بردن چربی دور کمر

تغییر رژیم غذایی شما

مطالعات علمی نشان می‌دهد که خوردن غلات کامل، همراه با میوه‌ها و سبزیجات به شما کمک می‌کند میزان چربی مصرفی را کاهش دهید. مصرف غلات کامل سالم است زیرا حاوی مواد نگهدارنده نیستند. این یکی از بهترین روش‌هایی است که در عرض یک هفته باعث از بین بردن چربی دور کمر می شود. به یاد داشته باشید که میوه ها گاهی مقدار زیادی شکر دارند و خوردن میوه‌های زیاد می تواند نتیجه منفی داشته باشد.

آستانه کاهش وزن سالم ۱ کیلو در هفته است، بنابراین خود را با رژیم غذایی سخت گرسنه نگذارید.

رژیم غذایی مناسب

نوشیدن آب

یکی دیگر از مهم‌ترین کارهایی که باید برای از دست دادن وزن انجام  دهید، مصرف آب بیشتر است. این کار  کمک می کند تا بدن شما از بین تشخیص تشنگی و گرسنگی گیج شود. برای محدود کردن تمایل به خوردن غذا، آب بیشتری بنوشید. نوشیدن آب کافی در طول روز برای داشتن پوست و موی سالم نیز مناسب است.

تمرکز بر کیفیت، و نه در مقدار

راز رژیم غذایی خوردن غذاهای سالم تر است که کالری بیش از حد به بدن شما اضافه نمی کند.

ورزش کنید

ورزش بهترین راه حل است! یک برنامه تمرینی را اجرا کنید، از یک مرحله پایه شروع کنید و به تدریچ تمرین های شدید و طولانی تر را انجام می دهید. با گذشت زمان، شما شروع به لذت بردن از ورزش  بدون احساس فرسودگی یا بی‌علاقه‌گی خواهید کرد.

ورزش برای باریک کردن کمر

پوشیدن لباس مناسب

یکی دیگر از روش های ناکارآمد برای رسیدن به دور کمر باریک، پوشیدن لباس هایی است که به کمر شما توجه کند. استفاده از کمربند می تواند راه خوبی برای انجام این کار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا