لاغری و تناسب اندام

چگونه صورت خود را به طور طبیعی لاغر کنیم ؟

برخی از انواع چاقی های صورت، احتمالاً مرتبط با سن بوده و به مرور زمان و بالا رفتن سن، تغییر می‌کنند. مواد غذایی و روش هایی وجود دارند که باعث لاغر شدن صورت می‌شوند که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره میکنیم.

لاغر شدن صورت با گیاهان دارویی

آووکادو

آووکادو یک میوه کوچک پر از دو ماده مغذی است که موجب لاغر شدن صورت می‌شود. این دو ماده عبارتند از: فیبر که از گرسنگی جلوگیری می‌کند (یک آووکادو شامل 11 تا 17 گرم فیبر است) و چربی‌های غیر اشباع که در واقع موجب کاهش فوری چربی صورت می‌شوند.

آووکادو

سبزیجات

بعضی از سبزیجات مانند گل کلم، کلم بروکلی، کلم پیچ و کاهو حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که به کاهش چربی بدن کمک می‌کنند. تا می‌توانید برای – لاغر کردن صورت با تغذیه از سبزیجات استفاده کنید.

سبزیجات

جو دو سر

جو دوسر یک انتخاب عالی برای لاغر کردن صورت با تغذیه است، زیرا این ماده غذایی از غلات کامل و مقدار زیادی فیبر تشکیل شده است. اطمینان حاصل کنید که از جو دوسر فرآوری شده با شکر بالا استفاده نکنید و جو دوسر 100 درصد طبیعی را مصرف کنید.

شما می‌توانید جو دوسر را در مایکروویو خود ظرف مدت تنها دو دقیقه آماده کنید. همچنین می‌توانید گردو، شیرین کننده‌های طبیعی، انواع توت‌ها و دارچین را به عنوان طعم دهنده به آن اضافه کنید.

جو دو سر

آدامس

عمل جویدن باعث می شود از عضلات صورت تان استفاده کنید. همچنین از آدامس جویدن لذت می برید و کار سختی هم نیست. آدامس بدون قند بجوید تا بیش از مقدار نیازتان، به رژیم غذایی خود قند اضافه نکنید.

آدامس خرسی

ماسک صورت گل و سرکه

ماسک های صورت مانند ضماد گلنار و ضماد گل سرخ هم مفید است. برای این كار پودر یكی از این دو گیاه را در مقداری آب بجوشانید و با كمی سركه مخلوط كنید و روی صورت بمالید. میزان پودر به اندازه صورت‌تان بستگی دارد. می‌توانید بین 20 تا 100گرم از این پودرها استفاده كنید. سركه هم باید به اندازه‌ای باشد كه پودر جوشانده شده را شبیه ضماد كند.

ماسک صورت گل و سرکه

ماساژ صورت با روغن

یك راه دیگر استفاده از روغن‌هاست. روغن صندل و روغن مورد می‌تواند مفید باشد. به این صورت كه روغن را روی صورت‌تان بمالید و روی آن با سلفون بپوشانید بین نیم‌ساعت تا یک ساعت اجازه دهید این روغن و سلفون روی پوست‌تان باشد. باید این كار را چند بار انجام دهید و به مرور تاثیرش را ببینید.

ماساژ صورت با روغن

تمرین حروف

چند بار پشت سر هم بگویید X , O. این دو حرف، گونه ها و دهان تان را منقبض می کند و باعث حرکت زیاد ماهیچه های صورت می شود. این حرکت را چند بار در روز تکرار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا